הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בן 16 נורה למוות בשיקגו - וראש העיר החליטה: קטינים לא יורשו להיכנס לפארק ללא ליווי מבוגר
לאחר אירוע טרגי נוסף שהיכה בעיר הדמים בסוף השבוע, לורי לייטפוט הדמוקרטית החליטה לנקוט בצעד חריג. "הלב שלי נשבר על האובדן הבלתי נתפס הזה"

ראש עיריית שיקגו, לורי לייטפוט, הכריזה על צעד נוסף שמטרתו להילחם בפשיעה הגואה בעיר - והפעם קבעה כי קטינים ללא ליווי מבוגר לא יוכלו להיכנס לפארק המילניום. זאת לאחר שביום שבת ילד בן 16 נורה למוות במקום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לייטפוט (צילום: רויטרס)

 

הנער, שזוהה על ידי הרשויות כסינדל הולידיי, נורה בפארק המילניום בסביבות השעה 19:30, והמשטרה מסרה כי שני חשודים נעצרו בחשד למעורבות באירוע. 

"מוקדם יותר הערב, ילד בן 16 נהרג באופן טרגי ליד פארק המילניום. אובדן החיים המיותר הזה פשוט לא מתקבל על הדעת", אמרה ראש עיריית שיקגו בהצהרה. "הלילה, יש אמא המלאה ביגון, אבלה על אובדן בנה, ומחפשת תשובות. הלב שלי נשבר על האמא שכואבת את האובדן הבלתי נתפס הזה".

ביום שלמחרת, לייטפוט הודיעה כי היא החליטה לנקוט בצעדים חדשים כדי להילחם בתופעה המדממת, וכאמור קיטים ללא ליווי מבוגר לא יורשו להיכנס לפארק לאחר השעה 18:00, זאת בימי חמישי עד ראשון. 

בהודעה לעיתונות, ראש העיר הדגישה כי המדיניות הזו "תיאכף בקפדנות, וההפרות יטופלו במהירות. כל התושבים והמבקרים שלנו מתחת לגיל 18, מוזמנים לפארק במהלך שעות הערב כל עוד הם מלווים במבוגר אחראי אחד לפחות".

עוד אמרה לייטפוט כי משרדה ישתף פעולה עם בתי הספר הציבוריים בעיר ומערכות חינוכיות מקומיות אחרות, כדי "להסביר באופן מלא את המדיניות החדשה הזו לתלמידים, כמו גם לעודד אפוטרופוסים להבטיח שילדיהם מתנהלים בצורה הולמת ובטוחה בכל העת".

היא גם קראה למשטרת שיקגו "להאיץ את המעקב אחר כלי הנשק שנמצאים בידי ילדים, ולהגיש במהירות אישום פלילי נגד כל מבוגר שסיפק נשק חם לאדם מתחת לגיל 18".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE