הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שהתעלפה על השטיח האדום: בלה חדיד חושפת את הסיבה
דוגמנית העל הצעירה אשר הגיעה לאירוע המט גאלה והתעלפה במקום, הגיעה לאחרונה לראיון ראשון מאז התקרית הדרמטית והסבירה מה הסיבה שעומדת מאחורי ההתעלפות המפתיעה שהצליחה לעורר סערה ברחבי הרשת

בלה חדיד רק בת 25 אבל כבר היא נחשבת לאחת הדוגמניות המצליחות והעסוקות ביותר ברחבי העולם ובביצה ההוליוודית בפרט. מעבר לכך, חדיד היא גם אושיית אינסטגרם פופולרית במיוחד, עם עשרות מיליוני עוקבים מכל רחבי העולם. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כידוע, את הרשת החברתית מנצלת חדיד על מנת להביע את דעתה החריפה על ישראל ואת תמיכתה בעם הפלסטיני, כאשר הפוסטים שלה זוכים למאות אלפי לייקים ותגובות, ופעמים רבות אף מעוררים סערה גדולה ברשת. בין לבין, חדיד גם מדברת בגילוי לב על ההתמודדות שלה עם חרדה ודכאונות.

כעת, מספר שבועות לאחר שהתעלפה על השטיח האדום, בוחרת הדוגמנית הצעירה לעשות סדר בשמועות ופעם אחת ולתמיד להסביר מהי הסיבה העומדת מאחורי ההתעלפות שלה. ״זה קרה בזמן שצעדתי על השטיח. פשוט התעלפתי פתאום. ״אני לא יודעת אם זה בגלל המחוך שלבשתי, שהיה מאוד צמוד, ולא איפשר לי לנשום, או בגלל החרדה שלי״, אמרה.

״אני מניחה שזה בעיקר בעקבות ההתרגשות והחרדה שהרגשתי באירוע כזה גדול וחשוב. הכל קרה מאוד מהר, שבקושי זכרתי מה התרחש. העיקר שכל האירוע הזה מאחורי״, סיכמה הדוגמנית הצעירה. כמובן שדבריה של חדיד זכו לפרגון מצד המעריצים הנלהבים. 



40% לא
60% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE