הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הסוגייה שהוציאה את הסלבס מהבית: כוכבי הוליווד התייצבו להפגין למען זכויות הנשים
אלפי אמריקאים יצאו לרחובות להפגין נגד ביטול הזכות לאפשר לנשים לעשות הפלה, ביניהם כמה כוכבים הוליוודים גדולים כגון לורה דרן, ג׳וליה לואי, ועוד. גם בילי אייליש, אריאנה גרנדה, סלינה גומז, וקנדל ג׳נר חתמו על עצומה בנושא

סוגייה אחת מרכזית מעסקיה לא מעט תושבים אמריקאים בשבועות האחרונים, והיא סוגיית ההפלות המדוברת, אשר הובילה אלפים לצאת לרחובות להפגין, ביניהם כמה כוכבים הוליוודים. המטרה היא לנסות לשכנע את בית המשפט העליון לא לבטל את פסק הדין מ-1973 המאפשר לערוך הפלות ברחבי ארצות הברית.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בין הכוכבים שצעדו ברחבי לוס אנג׳לס היו ריקי לייק, סינדי לאופר, גלורה אלרד, קאתי גריפין, לורן דרן, אליסון בר, אמבר טמבלין, ועוד. השחקנית קוני בריטון אמרה: ״לכל אישה ולכל משפחה יש את הזכות לשלוט על גופן. חשוב לתמוך במטרה שבכלל אסור שיהיה לה מקום בימינו״.

עוד אמרה כי נשים תמיד מצאו דרכים לעשות הפלה, במידה ורצו בכך. ״להוציא את ההליך הזה מחוץ לחוק לא ימנע מנשים לעשות הפלה, אלא ימנע מהן לעשות אותה באופן בטוח״, סיכמה בריטון. גם השחקן מארק רופאלו הגיב לנושא וכתב בעמוד הטוויטר שלו: ״אם פסק הדין יבוטל, זכויות חשובות נוספות ילכו בעקבותיו, כמו למשל הזכות לבחור עם מי להתחתן, להשתמש באמצעי מניעה, וכדומה״.

בין המפגינים, ניתן היה לראות את כוכבת ״סיינפלד״ השחקנית ג'וליה לואי דרייפוס, אשר הלכה עם שלט עליו כתוב: ״אם גברים יכלו להיכנס להריון, היה אפשר לעשות הפלה גם בכספומט״. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE