הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עושה זאת שוב: המוצר החדש של גווינת׳ פאלטרו שהצליח לעורר סערה בקרב המעריצים
השחקנית לשעבר וגורו איכות החיים בהווה השיקה לאחרונה חיתול יוקרתי לתינוק במחיר של 120 דולר וזכתה לביקורות חריפות מצד הגולשים. כעת, היא מגיבה לראשונה ואומרת: ״המטרה הייתה לנסות ולעורר שיח״

גווינת׳ פאלטרו הייתה בעברה אחת מהשחקניות הנחשבות והעסוקות בביצה ההוליוודית, אך בשנים האחרונות היא נחשבת לגורו לאיכות חיים ולייף סטייל, אשר מקדמת נושאים כמו מיניות, התנסויות פסיכדליות, ועוד. כיום, לפאלטרו מותג מצליח משלה, העונה לשם ״Goop״, אשר מכניס לכיסה מאות מיליונים מדי שנה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לאחר שהשיקה נר בריח הוג׳אינה שלה, ויברטור בציפוי זהב בשווי של עשרות אלפי דולרים, ועוד, כעת משיקה השחקנית לשעבר חיתול לתינוקות, כאשר חבילה קטנה של 12 חיתולים בלבד עולה כ-120 דולר. בעמוד האינסטגרם של המותג המדובר נכתב: ״הכירו את החיתול. חיתול חד פעמי חדש, מרופד צמר אלפקה בתולי, מאובזר אבני ענבר, הידועות בתכונות חיוביות״.

עוד נכתב כי החתולים מגיעים בניחוח יסמין נעים ונקי. כאמור, המוצר החדש של גורו הלייף סטייל הצליח לעורר סערה גדולה ברחבי הרשת, ופאלטרו בעצמה חטפה לא מעט אש מצד הגולשים. שעות ספורות בלבד לאחר הפוסט המדובר, הצליחה לגרוף השחקנית לשעבר מאות אלפי תגובות זועמות.

כעת, היא מגיבה לראשונה ומסבירה כי ניסתה לעורר שיח. ״רצינו להתחיל שיח על המחיר המופקע של חיתולים כיום. למרות שברור לכולנו ולהורים טריים בפרט כמה מוצר הזה נחוץ, ביותר מ-30 מדינות ברחבי ארצות הברית, הם לא מקבלים יחס של מוצר הכרחי. על החיתולים יש מיסים גבוהים ממש כמו על מוצרי יוקרה״, כתבה.

עוד הוסיפה ואמרה כי אותם מסים מוסיפים למוצר בין אחוז לשבעה אחוזים במחיר. ״אם זה מעצבן גם אתכם, כמו שזה מעצבן אותנו, הגיע הזמן לעשות משהו בנידון. בחרנו לתמחר את החיתול שהשקנו ב-120 דולר כי זה המחיר שמשפחות מוציאות על מס עבור החיתולים״, סיכמה. 



72% לא
28% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE