הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
13 שנים לאחר שנעלמה: גופתה של בת 17 אותרה בקרוליינה הדרומית
משרד השריף מסר כי שרידי הנערה אותרו לא הרחק מהמקום בו נראתה לאחרונה, וכי הכוחות עצרו חשוד בחטיפתה וברצח. אמה: "הסיוט הגרוע ביותר - אבל עכשיו קרובים לשלווה"

שרידי גופה של נערה בת 17 מרוצ'סטר נמצאו בשבוע שעבר בקרוליינה הדרומית - יותר מעשור לאחר שנעלמה במהלך טיול במירטל ביץ'. כך הודיעו גורמי אכיפת החוק ביום שני, והוסיפו כי חשוד נעצר בגין רציחתה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בריטני דרקסל (צילום: AP)

 

גופתה של בריטני דרקסל, שדווחה כנעדרת מאז ה-25 באפריל 2009, אותרה ביום רביעי שעבר במחוז ג'ורג'טאון, לא הרחק מיעד החופשה שבו נראתה בפעם האחרונה - בשדרות אושן. כך מסר שריף המחוז, קרטר וובר, במסיבת עיתונאים.

המשטרה עצרה עבריין מין סדרתי, ריימונד דאגלס מודי מג'ורג'טאון, והאשימה אותו בחטיפה, רצח והתנהגות מינית פלילית מדרגה ראשונה. השריף מסר כי על פי החשד, מודי חנק למוות את בת ה-17 ביום שבו נעלמה, וקבר את גופתה ביום שלמחרת.

 

החשוד ברצח (צילום: AP)

 

החקירה ארוכת השנים הובילה את המשטרה לאזור בג'ורג'טאון, שבו האמינו כי בריטני נקברה. לאחר איתור הגופה, הרשויות ערו בדיקת DNA ורישומי שיניים, ואישרו את זהותה. 

אמה של בריטני, דאון דרקסל, השתתפה במסיבת העיתונאים ואמרה: "זה באמת הסיוט הגרוע ביותר של אמא. אני מתאבלת על הבת היפה שלי, בריטני, כפי שהתאבלתי ב-13 השנים האחרונות. אבל היום, אנחנו הרבה יותר קרובים לשלווה שאליה קיווינו נואשות".

השריף וובר פנה למשפחתה של בריטני ואמר: "אנחנו אבלים איתכם, ומתפללים עבורכם בעודכם מתאבלים על הטרגדיה מלפני 13 שנים. לאף אחד לא מגיע לעבור את זה, והלב שלנו יוצא אליכם. התקווה היחידה שלנו היא שהממצא הזה יאפשר למשפחה להתאבל כראוי על בריטני".

 

 

19% לא
81% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE