הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נתונים מרשימים לפלורידה: התיירות התאוששה לחלוטין - ואף נמצאת בצמיחה
המספרים שנרשמו בשלושת החודשים הראשונים של השנה הם גבוהים יותר מהתקופה המקבילה בשנת 2019, עוד לפני שהמגפה נכנסה לחיינו ופגעה בכלכלה

הרשויות בפלורידה הודיעו בגאווה כי מגזר התיירות התאושש לחלוטין - ואפילו רשם צמיחה בהשוואה לנתונים טרום המגפה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

על פי פקידי התיירות במדינה, כמעט 36 מיליון מבקרים, מארצות הברית ומרחבי העולם, הגיעו לטייל במדינת השמש הזורחת ברבעון הראשון של השנה - כאשר מדובר ב-1.3% יותר מאשר במהלך אותה תקופה בשנת 2019. 

אם משווים למספרים שנרשמו בשנה שעברה, שלא במפתיע מספר המבקרים מינואר ועד חודש מרץ היה גבוה ב-39.6 אחוזים. לעומת החודשים הראשונים של 2020, הנתונים השנה גבוהים ב-19.29 אחוזים - אך אותה תקופה המגפה רק החלה להתפשט בארצות הברית.

עם מספר מצומצם של תיירים מכל העולם בגלל הגבלות הקורונה השונות, 95 אחוזים מהמבקרים בפלורידה הגיעו ממדינות אחרות ברחבי ארצות הברית. 

ברבעון הראשון של 2019, מספר התיירים מרחבי העולם שהגיעו לפלורידה עמד על 2.28 מיליון. באותה תקופה מקבילה בשנת 2020 הכמות ירדה ל-1.76 מיליון, וכמובן שבשנה שאחרי המספר צלל - והגיע ל-492,000 בלבד. 

השנה, עם החזרה לשגרה, התיירות חוץ התאוששה קצת ורשמה עד כה 1.32 מיליון מבקרים שהגיעו מעבר לים.

רבים מהתיירים הגיעו לסרסוטה, כאשר מספר המבקרים במחוז גדל ב-3.2 אחוזים, כאשר יעדי החוף כמו סייסטה קיי ולידו קיי הם הפופולריים ביותר. 

 

סייסטה קיי (צילום: Shutterstock)

 

נשיא ומנכ"ל נמל התעופה הבינלאומי סרסוטה ברדנטון, דיווח על מספר גבוה של נוסעים העוברים בשדה, ואמר: "היו לנו יותר נוסעים בארבעת החודשים הראשונים של השנה ממה שאנחנו רואים בד"כ במשך שנה קלנדרית שלמה".

עם פרסום נתוני התיירות במדינה, מחוקקים בפלורידה רוצים לאשר הקצאה של 50 מיליון דולר למימון מאמצי שיווק חדשים במהלך שנת הכספים 2022-2023.

כאשר בראש המדינה עומד המושל הרפובליקני רון דה-סנטיס, פלורידה הקלה במגבלות הקורונה לפני מדינות אחרות ברחבי ארצות הברית, וסירבה להחיל חוקים כמו הצגת הוכחת חיסון במסעדות ומקומות בילוי אחרים. דמיניות זו פתחה את הדלתות עבור רבים במדינה שביקשו להרגיש קצת חופש.

הזינוק התיירותי מגיע גם על רקע שורה של מחלוקות פוליטיות חריפות במדינה, כולל הסכסוך המתוקשר בין המושל לדיסני בעקבות החקיקה של דה-סנטיס האוסרת ללמד נושאים הקשורים לזהות מגדרית ונטייה מינית לילדים בגילי גן ועד כיתה ג'. 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE