הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נראית במיטבה: המלכה אליזבת חוגגת יובל
למרות השמועות אודות מצבה הבריאותי, המלכה אליזבת הגיעה למופע החגיגי והמכובד של חגיגות היובל ונראתה חיונית ומאושרת מתמיד. מטעם הממלכה נמסר: ״למלכה יש ימים טובים יותר ופחות״

מצבה הבריאותי של המלכה אליזבת מעסיק לא מעט אנשים ברחבי העולם, ובעיקר את תושבי בריטניה. לאחר שהחמיצה לא מעט אירועים חשובים בחודשים האחרונים, חלתה והחלימה מקורונה, כעת מתייצבת המלכה לטקס חגיגות היובל, כשהיא נראית במיטבה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפי הדיווחים, אליזבת התקבלה בהתרגשות רבה ומחיאות כפיים סוערות כאשר עשתה את דרכה אל עבר מושב הכבוד, כשהיא מלווה בבנה, הנסיך אדוארד, ונתמכת במקל ההליכה שלה. האירוע החגיגי התרחש לא רחוק מטירת ווינדזור, והמנחים היו שני הכוכבים ההוליוודים, הלן מירן וטום קרוז. 

על אף שהצוות המלכותי ניסה לעשות כל שביכולתו על מנת להגביל את הצילומים, הצליחה לדלוף תמונה אחת של המלכה, בה ניתן לראות כי היא אכן מאושרת ונינוחה. באחד מהנאומים של מנחה הערב, השחקן טום קרוז, אמר: ״מה שהמלכה השיגה זה היסטורי. היא פגשה מנהיגים מכל רחבי העולם, אנשים כה רבים, העולם כולו מודע למסירות ולכבוד שלה. המלכה אליזבת היא פשוט אישה שאני מעריץ״. 

כאמור, על אף שאליזבת נראתה טוב, מהארמון נמסר כי למלכה יש ימים טובים יותר ופחות. כזכור, בחודש פברואר ציינה 70 שנות מלוכה, כאשר בחודש הבא יציינו בבריטניה את המאורע במצעדים רבים ברחבי המדינה. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE