הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אמבר הרד לא מוכנה להרים ידיים: ״כל מה שיש לי זה השם שלי״
השחקנית הודתה לאחרונה כי לא תרמה חצי מסכום הכסף שקיבלה בעקבות הגירושים מבעלה, ג׳וני דפ, אף האשימה את השחקן בכך. ״הוא הבטיח שהוא ייקח הכל ממני, הירושה זה הדבר היחיד שנשאר לי״, אמרה הרד

המשפט בין צמד השחקנים ממשיכים להכות גלים, ונראה כי אמבר הרד לא מתכננת לוותר. לאחרונה, חשפה כי לא כיבדה את הסכם הגירושים שלה עם דפ, בו סוכם כי תתרום חצי מכספי הירושה לצדקה, סכום העומד על 3.5 מיליון דולר. כזכור, לאורך השנים, האשים דפ את גרושתו בכך, ואילו היא מצידה הכחישה את הדבר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כעת, לא רק שהיא חושפת את השקר, אלא גם מאשימה את דפ, ואומרת כי הוא זה שמנע ממנה לעשות זאת. ״עדיין לא תרמתי את הכסף, זה נכון, אבל זה בגלל שג׳וני תבע אותי על 50 מיליון דולר. אני מתכוונת לעשות את זה, אבל אני מחכה שהתביעה הזו תגיע לסיום״, אמרה. 

כאשר נשאלה הרד מדוע הסכימה לקבל מבעלה לשעבר, השחקן ג׳וני דפ, 7 מיליון דולר, אמרה כי לא אכפת לה מהכסף. ״מעולם לא התעניינתי בכסף שלו. כל מה שאני רוצה זה שהוא יעזוב אותי בשקט״, הסבירה השחקנית. 

נראה כי הסיפור בין השניים רחוק מלהסתיים, אך ברשת בנתיים, בצורה די גורפת, מי שזוכה לתמיכה ופרגון הוא דווקא דפ בכבודו ובעצמו. עם זאת, חשוב לומר כי אין זה ישפיע על גזר הדין של השניים, ועל החלטת בית המשפט, אשר צפויה להתקבל בקרוב.



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE