הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוהט מתמיד: אלו הכוכבות שמככבות על שער ״ספורטס אילוסטרייטד״ לשנת 2022
חיכינו וחיכינו, והנה זה סוף-סוף קורה, הנשים שנבחרו השנה לככב על השער של המגזין הנחשק נחשפות, ואתם לגמרי מכירים אותן, לפחות את חלקן: כוכבת הריאלטי קים קרדשיאן, הזמרת סיארה, אמו של איילון מאסק, מיי מאסק, ודוגמנית הפלאס סייז יומי נו

אין ספק כי השער של ״ספורטס אילוסטרייטד״ הוא אחד השערים הנחשקים והלוהטים כיום, כאשר כל כוכבת חולמת לככב על השער המדובר. לאחרונה, נחשפו הנשים שעומדות להגשים חלום, ואתם מכירים את רובן, ואפילו די טוב. נראה כי המגזין האהוב ממשיך עם אותו קו של לבחור נשים ״לא שגרתיות״ ומתהדר במסר חברתי ושיווין. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אז מי הן הנשים המדוברות? ובכן, ראשית, כוכבת הריאלטי קים קרדשיאן. בנוסף, תוכלו למצוא גם את הזמרת סיארה, מיי מאסק (כן, אמא של), והדוגמנית יומי נו. מצד המגזין הנחשב נמסר: ״השנה, כמו בשנה שעברה, היה לנו חשוב להביא מגוון סיפורי חיים וסוגי גוף״. 

עורכת המגזין, אם.ג׳יי. דיי מסרה: ״המסע שעשינו בשביל לצאת מהתבנית המוכרת חשוב ומהותי עבורנו. כאמור, קימי היא הראשונה שעתידה לככב על השער, שעל אף שמדובר על אחת הכוכבות הגדולה של התקופה, עם מאות שערים על מגזנים נחשבים, זהו השער הראשון שלה ב״ספורטס אילוסטרייטד״.

הזמרת סיארה גם היא כוכבת בסדר גודל עולמי, והיא גם אמא לשלושה. סיארה זכתה לאורך הקריירה בארבעה פרסמי גראמי, הוציאה שישה אלבומים, וספר ילדים יחד עם בעלה. מטעם מהגזין נמסר: ״סיארה מנצלת את הכישרון וההצלחה שלה לכיוונים נוספים, כגון שירות ופילנתרופיה״. 

גם אימו של המיליארדר איילון מאסק מככבת השנה על השער, ומסתבר כי היא דוגמנית לשעבר. וכאמור, גם דוגמנית הפלאס סייז ממוצא הולנדי יפני, יומי נו, תככב על אחד השערים של המגזין, כאשר לפני שנה הופיעה באחד מדפי המגזין לראשונה. 



100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE