הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משבר המזון לתינוקות: חברת ענק מתגייסת לעזרה
חברת נסטלה הודיעה כי היא תגביר את המשלוחים של שתי פורמולות לתינוקות מהולנד ושוויץ אל ארצות הברית, אשר "משרתים מטרה רפואית קריטית"

כאשר המדפים ברחבי ארצות הברית מתרוקנים ממזון לתינוקות וההורים מבוהלים ונסערים, חברת נסטלה הודיעה כי היא תספק פורמולות לארצות הברית מהולנד ושוויץ כדי לעזור להורים. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

החברה הודיעה ביום שלישי כי היא תעביר לארצות הברית גרבר מהולנד ופורמולה לתינוקות Alfamino משוויץ. "שמנו עדיפות למוצרים אלה מכיוון שהם משרתים מטרה רפואית קריטית כמו לתינוקות עם אלרגיות לחלבון מחלב פרה. שני המוצרים האלה כבר יובאו, אבל הגברנו את המשלוחים במהירות דרך האוויר, כדי לעזור למלא צרכים מיידיים", נמסר.

כאמור, הסופרמרקטים ברחבי ארצות הברית התרוקנו ממזון לתינוקות, בעיקר מאז שהיצרן המוביל 'אבוט' הכריז על ריקול של עשרות סוגי פורמולות של סימילאק ואלימנטום, וסגירת המפעל במישיגן. 

החברה רקיט בנקיסטר הגבירה בינתיים את ייצור הפורמולה לתינוקות בכ-30 אחוזים, והיא מבצעת משלוחים תכופים יותר לחנויות ברחבי המדינה. 

 בשבוע שעבר, חברת 'פריגו' - אחת מיצרניות הפורמולה הגדולות בארה"ב, אמרה כי מתקני הייצור שלה פועלים בקיבולת גבוהה יותר על רקע המשבר הארצי. 

ועל אף המאמצים, המנכ"ל מורי קסלר אמר לסוכנות הידיעות רויטרס שהמחסור והביקוש המוגבר יכולים להימשך לאורך כל השנה. "אנחנו נעמדים והורגים את עצמנו כדי לעשות את כל מה שאנחנו יכולים", אמר. 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE