הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סרט אימה? מחקר חדש באוניברסטת סטנפורד מראה ש"קצירת דם וחלקי גוף של צעירים" יכולים לעזור להשיג "אלמוות"
כבר לא רק "סיפור מסרטי האימה", מחקר חדש באוניברסיטת סטנפורד היוקרתית שופך אור חדש על נושא שהיה לא אחת משא דמיונם של סופרים ובמאים, ונושא בו עסקו חוקרים עצמאיים שטענו כי ישנם 'כתות' הנעזרות בדם של צעירים כדי לשגשג

מחקר מדעי חדש של אוניברסיטת סטנפורד מגלה ש"קצירת הדם וחלקי הגוף של הצעירים יכול לסייע בתקווה להשגת חיי-נצח", עתה כבר לא מדובר בסרטי אימה אלא בסבירה אפשרית.

כן באמת.


על פי דיווח של ה"טלגרף", מחקר של סטנפורד מראה כי "החדרת נוזל מוחי שדרתי של עכברים צעירים לעכברים מבוגרים משפרת את תפקוד המוח", ופותחת את הדלת ליישומים דומים לבני אדם.

צוות סטנפורד החדיר נוזל מעכברים בני 10 שבועות למוחם של עכברים בני 18 חודשים במשך שבעה ימים, ומצא שעכברים מבוגרים היו טובים יותר בלזכור לקשר בין הלם חשמלי קטן לרעש ולאור מהבהב. בחינה מדוקדקת יותר הראתה שהנוזל "עורר" תהליכים המחדשים נוירונים ומיאלין - החומר השומני המגן על תאי העצב בהיפוקמפוס, מרכז הזיכרון של המוח.

המחקר מראה שניתן ליישם את אותו תהליך באנטי-אייג'ינג, וכי "ניסויים אפילו מראים שדם צעיר בעצמו יכול להפוך את תהליך ההזדקנות, אולי אפילו לרפא את מחלת האלצהיימר".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אליטיסטים וטרנס-הומניסטים מעוניינים זה זמן רב בקצירת חומר מצעירים במטרה להאריך חיים.

הדיקטטור הצפון קוריאני לשעבר, קים ג'ונג-איל, הזריק לעצמו דם באופן שגרתי שנלקח מבתולות צעירות ובריאות מתוך אמונה שזה יעזור לו לחיות יותר זמן.

הדו"ח של טלגרף מציין כי, "קצירת הדם וחלקי הגוף של הצעירים בתקווה להגיע לאלמוות היא כבר מזמן נושא מוכר ברומני אימה ובתיאוריות קונספירציה".

ככל הנראה, לא לעוד הרבה זמן.

"ייתכן שיעברו כמה שנים עד ש"השתלות נוער" יעברו סוף סוף מדפי רומני האימה הגותיים אל המרפאה", כותבת שרה קנפטון.

בינתיים, בחדשות אחרות, כתובת ענקית שעליה נכתב 'אלכס ג'ונס צדק', כמחווה לעיתונאי חובב הקונספירציות הופיעה מעל לוס אנג'לס בסוף השבוע.

רק צירוף מקרים.

18% לא
82% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE