הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חבר הקונגרס שטען כי "יש אורגיות עם קוקאין בצמרת הממשל" הפסיד בבחירות המקדימות במדינתו
הנציג הפופוליסטי לא יזכה לכהונה שנייה לאחר שהפסיד בפריימריז של המחוז לראשונה מזה שנים, מדובר במקרה נדיר של הפסד מועמד לקונגרס שהנשיא טראמפ נתן לו חסות

זו תהיה רק קדנציה אחת עבור מדיסון קות'ורן.

הימני בן ה-26 הוכה על ידי סנטור צ'אק אדוארדס בפריימריז הרפובליקניים של צפון קרוליינה שנערכו ביום שלישי על הזכות לייצג את מחוז הקונגרס האדום ה-11.

אדוארדס ניצח בפער דק כשזכה ב-33.5% מהקולות על פני 31.6% של קת'ורן, וזאת לאחר ספירה של כ-99% מהקולות.

אדוארדס, שכינה את עצמו אאוטסיידר בוושינגטון, זכה ברף ה-30% הדרוש כדי להימנע מסיבוב שני שאמור היה להתרחש ביולי במידה ולא היה עובר את הסף.

קות'ורן עורר את זעמם של חבריו הרפובליקנים בגלל כמה הצהרות שנויות במחלוקת - כולל טענות לפיהן מחוקקים הזמינו אותו לאורגיות וגם הסניפו קוקאין בפניו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קות'ורן נתפס ככוכב עולה כאשר ניצח בבחירות בשנת 2020 להחליף את ראש הסגל דאז של הבית הלבן טראמפ, מארק מדוז, אך שורה של טעויות ציבוריות פקדו את כהונתו הראשונה בתפקיד. במרץ, כינה קאות'ורן את נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי "בריון" הממונה על ממשלה "מרושעת להפליא". המחוקק גם נעצר פעמיים בניסיון לשאת אקדח במטוס, והואשם על ידי עוזרת לשעבר במניעת חופשת חירום לאחר שבעלה לקה בהתקף לב.

אבל מה שבאמת הרגיז את עמיתיו היו הערות שהשמיע בפודקאסט בסוף מרץ כשהשווה את הקונגרס לסדרה הבדיונית "בית הקלפים".

"הסטיה המינית שמתרחשת בוושינגטון, זאת אומרת, להיות סוג של בחור צעיר בוושינגטון, שם הגיל הממוצע הוא כנראה 60 או 70 - [אתה] מסתכל על כל האנשים האלה... ואז פתאום אתה מוזמן. 'אנחנו הולכים לערוך מפגש מיני באחד הבתים שלנו, כדאי שתבוא'.

"'למה ביקשת ממני לבוא עכשיו?' ואז אתה מבין שהם מבקשים ממך לבוא לאורגיה", אמר, והוסיף מאוחר יותר: "אתה רואה אותם עושים גבשושית של קוקאין ממש מולך, וזה פראי'".

הדבר זיכה את קות'ורן בנזיפה ממנהיג המיעוט בבית הנבחרים קווין מקארתי שאמר לכתבים שהוא "איבד את האמון שלי" ו"יצטרך להרוויח אותו בחזרה".

רפובליקני אחד שדבק בקות'ורן היה הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, "כאשר מדיסון נבחר לראשונה לקונגרס, הוא עשה עבודה נהדרת", כתב הנשיא ה-45.

"לאחרונה, הוא עשה כמה טעויות מטופשות, שאני לא מאמין שהוא יעשה שוב... בואו ניתן למדיסון הזדמנות שנייה".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE