הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"114,000 האימיילים של האנטר הועלו לאינטרנט ע"י עובד לשעבר של הנשיא טראמפ"
סוף האנונימיות של האנטר ביידן מגיע לקיצו, לאחר חשיפת הניו יורק פוסט, ופירסום חלקי של האימיילים על ידי הדיילי-מייל, עתה נראה כי כל אמריקני, או אדם המעוניין לההבין כיצד עובדת מערכת הממשל העולמית מהזווית של משפחת ביידן יוכל לקבל הצצה

עובד לשעבר של טראמפ בבית הלבן העלה השבוע יותר מ-120,000 אימיילים שנמצאו במחשב הנייד הנטוש של האנטר ביידן למסד נתונים פתוח-לחיפוש אותו ניתן למצוא באתר האינטרנט (הנטען באיטיות): BidenLaptopEmails.com.

בנוסף לחיפוש, מבקרים יכולים להוריד גם את הודעות האימייל.

האתר הוקם על ידי עוזרו לשעבר של פיטר נבארו, גארט זיגלר, שעבד במשרד המסחר ומדיניות הייצור של ממשל טראמפ.

המיילים מכילים להיטים ידועים לשמצה כמו "10 לבחור הגדול", שבו שותפו העסקי של האנטר ביידן, ג'יימס גילאר, הציע לו להחזיק ב-10% מעסקה של מיליוני דולרים עם הסינים ולהעבירם לנשיא ביידן.

זיגלר פרסם את האימיילים דרך הארגון שלו, העונה לשם 'מרקו פולו'.

אימייל אחר במסד הנתונים, שפורסם בעבר על ידי DailyMail.com, מראה את האנטר מתאר מתנה יוצאת דופן שקיבל לכאורה מבנו של מיליארדר מקסיקני. 

נראה שחלק מההודעות לא נכללו במסד הנתונים.

אימייל אחד שפורסם על ידי DailyMail.com מציג את האנטר מזמין את שותפיו העסקיים הזרים ומקורביו לארוחת ערב ב-2015 במסעדת Café Milano בוושינגטון די.סי.

במייל הוא מגלה שאביו יצטרף בחשאי - ואומר שהארוחה היא 'לכאורה כדי לדון בביטחון תזונתי'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הבית הלבן הכחיש תחילה שסגן הנשיא דאז היה שם, אך בסופו של דבר הודה בכך כאשר עלו תמונות מהאירוע.

עם זאת, ה-Daily Mail מציין שהאימייל אינו כלול במסד הנתונים, שמכיל 14,603 פחות אימיילים מאשר האצווה של 142,838 שנותחו על ידי חברת הסייבר מרימן בשנה שעברה עבור Mail.

"הנה 128 אלף האימיילים מהמחשב הנייד, שהוא אבן רוזטה מודרנית של פשעי צווארון לבן וכחול", נכתב באתר.

"לפני גילוי אבן הרוזטה, מספר שפות עתיקות היו סתם ג'יבריש וסימני שיש. בדומה, האימיילים במחשב הנייד האירו רשתות מפותלות בעבר של האנשים שאתה רואה מובילים את האחריות על הממשל העולמי; באמת, האימיילים יכול להיחשב ככלי תרגום לאיסוף מודיעין בקוד פתוח (OSINT)"

בסעיף ה"חוקי" בתחתית האתר נכתב: "לאחר שראיתי את המאמץ שה-FBI וגופים אחרים במנגנון עשו כדי להטריד אזרחים שחושפים שחיתות, ובהתאם לחוק -18 USC § 119, מרקו פולו מעיד כי התוכן של המחשב הנייד הוא רכוש נטוש. יתר על כן, מרקו פולו מתנער באופן חד משמעי מכל כוונה לגרום לכל איום, פעולה מאיימת או הסתה לנזק לכל אדם המכוסה על ידי 18 USC § 119 ואיננו מפנים, מעודדים, מתכוונים או בעלי כל ידיעה על כך שאדם אחר ישתמש או עשוי להשתמש במידע המופיע כאן לכל מטרה בלתי חוקית. המניע של מרקו פולו הוא לראות את הצדק נעשה - לכל הפושעים - על ידי מי שאחריותם לבצע את החובה הזו".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE