הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושבי פלורידה, שימו לב: עונת האליגטורים החלה
בימים האחרונים אירעו שני מפגשים עם הזוחלים הענקיים - האחד בשטח בית ספר יסודי, והשני בשעות הלילה כאשר החיה נכנסה לבריכת שחייה בבית פרטי

אם אתם גרים בפלורידה, בחודשים הקרובים אתם עשויים להיתקל באליגטור במקומות רנדומליים לחלוטין. רק בימים האחרונים אירועי שתי תקריות שונות מלחיצות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ביום שלישי, הרשויות מסרו כי משפחה ממחוז שרלוט התעוררה בעקבות רעש מוזר בחצר שלה - והופתעה לגלות אליגטור באורך שלושה מטרים בבריכת השחייה שלה. 

משרד השריף המחוזי מסר כי הזוחל הגדול, שנמדד באורך של שלושה מטרים ומשקל של כ-250 קילוגרמים, אותר בבריכת השחייה של משפחת דיפ קריק. 

בפוסט שפורסם בחשבון הפייסבוק של משרד השריף שותפו מספר תמונות, ונכתב: "חודש בטיחות המים, טיפ מספר 37: תמיד תבדקו את הבריכה שלכם לפני שאתם שוחים!".

שוטרים ומומחה לתפיסת אליגטורים מהוועדה לשימור דגים וחיות הבר של פלורידה, FWC, הגיעו למקום כדי ללכוד את הזוחל, משימה שביצעו בהצלחה. בינתיים, לא ברור לאן הגורמים הרשמיים העבירו את האליגטור. 

 

 

דן קוסטל, העובד בגן החיות בטמפה, אמר לציבור: "אם אתם רואים אליגטור, תעזבו אותו בשקט, תנו לו את המרחק שלו".

ה-FWC אמר כי עונת ההזדווגות של האליגטורים מתרחשת בדרך כלל בחודשים מאי או יוני, בעוד שהבקיעה מחודשים אוגוסט עד ספטמבר. 

יממה לפני כן, בבוקר יום שני, תלמידים ומורים בבית ספר יסודי בסנט קלאוד נבהלו כאשר ראו אליגטור באורך של כמעט 2 מטרים בשטח מוסד הלימודים.

"גארי האליגטור" אותר בכניסה לקפיטריה בביה"ס סיינט קלאוד מישיגן אווניו. כוחות משטרה הגיעו למקום, ובסרטון ששותף ברשתות החברתיות ניתן לראות את אחד הקצינים מנסה להשתלט על החיה. 

על פי הדיווחים, איש לא נפגע באירוע, וגארי האליגטור נלכד ושוחרר בתעלה סמוכה. 

 

 

"החלק הקשה ביותר היה לוודא שכולם יהיו בטוחים", אמר קצין המשטרה המקומית, סטיבן בורוז, שהיה זה שתפס את החיה. "באמת שלא פחדתי. ידעתי שיש עבודה שצריך לעשות, אז פשוט עשיתי אותה - תפסתי את האליגטור וסגרתי את פיו".

משטרת סנט קלאוד פרסמה גם היא פוסט קליל על התקרית, וכתבה: "גארי שוחרר עם הוראות קפדניות, שלעולם לא לחזור שוב לשטח בית הספר!".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE