הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי ההפלה: בן זוגה של בריטני מגיב לראשונה
חודש וחצי בלבד לאחר ששיתפה את העולם כולו כי היא נמצאת בהריון שלישי, סיפרה הזמרת כי עברה הפלה טבעית. כעת, בן זוגה, סאם אסגרי, מגיב לראשונה לתקרית הדרמטית ומבטיח כי השניים בקרוב ירחיבו את המשפחה

אחרי לא מעט כותרות, עניין והתרגשות סביב ההריון השלישי של בריטני ספירס, הגיעו הבשורות הלא נעימות, כאשר חשפה הזמרת כי עברה לאחרונה הפלה טבעית. כעת, זמן קצר בלבד לאחר האירוע הטרגי, בן זוגה והארוס של הכוכבת, סאם אסגרי, מגיב לראשונה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״אנחנו מרגישים את התמיכה של כולם, זה מרגש ונוגע ללב. כעת, אנחנו בעיקר מנסים לקחת את הדברים באופן חיובי ולהתקדם לאט אל עבר העתיד״, אמר. עוד הוסיף והבטיח כי השניים ירחיבו את התא המשפחתי ממש בקרוב. ״זה קשה, אבל אנחנו זוכרים שאנחנו לא לבד״, הוסיף.

עוד אמר אסגרי כי הוא ובריטני מעריכים את העובדה שמכבדים את הפרטיות שלהם בתקופה לא פשוטה זו. ״אנחנו מודים ומוקרים על זה, ויודעים כי בקרוב נרחיב את המשפחה״, סיכם. כזכור, בסוף השבוע האחרון, שיתפה בריטני כי איבדה את הבייבי בעקבות הפלה טבעית. בפוסט נוגע ללב בעמוד האינסטגרם האישי שלה כתבה: ״אנו מודיעים בעצב רב שאיבדנו את התינוק שלנו. זה הדבר הכי קשה לכל הורה. אולי היינו צריכים לחכות עם הבשורה, אבל התרגשנו ורצינו לחלוק״.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE