הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מסמר הערב: נשיא אוקראינה גונב את ההצגה בערב הבכורה של פסטיבל קאן
על אף ההיצע המרשים של הכוכבים והכוכבות ההוליוודים, מי שהצליח למשוך את כל תשומת הלב הוא דווקא נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, כאשר פנה אל הקהל בשידור חי ישירות מקייב

כוכבים וכוכבות הוליוודים הגיעו אמש לאירוע ההשקה של פסטיבל קאן היוקרתי, אשר חזר לפעילות שגרתית לאחר שבשנת 2020 בוטל באופן רשמי בעקבות הקורונה, ואילו בשנה שעברה נערך תחת מגבלות כבדות. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בין הכוכבות נחכו השחקנית ג׳וליאן מור, אשר לגמרי הצליחה למשוך את מרבית תשומת הלב, כשהיא בחרה בלוק מרשים ואלגנטי במיוחד. עוד כוכבים שנחכו באירוע החגיגי: לורי הארווי, מייקל ג׳ורדן, לשאנה לינץ׳, ועוד. אך מי שהצליח לגנוב את כל ההצגה היא נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי.

בערך באמצע האירוע, על מסך ענק, הופיע נשיא אוקראינה, כשהוא פונה לקהל בשידור חי ישירות מקייב. ״אסור לקולנוע להיות אילם״, התייחס הנשיא לסרטו המפורסם של צ׳ארלי צ׳פלין וזכה למחיאות כפיים סוערות. עוד הוסיף ואמר כי הכל תלוי באחדות שלנו. ״אנו זקוקים לצ׳פלין חדש בשביל להוכיח כי גם בתקופה קשה זו הקולנוע לא ישמור על שתיקה״, סיכם.

כאמור, הפסטיבל הנחשב חזר השנה במלוא כוחו ובמתכונת רגילה, כאשר לפי הדיווחים, בין הכוכבות והכוכבים ההוליוודים, טיילו כמה כוכבי טי טוק אשר סיקרו את האירוע המדובר, כאשר המטרה, ככל הנראה, היא להכניס אווירה עדכנית וצעירה לאירוע. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE