הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דיון בבית הנבחרים: "גברים יכולים להיכנס להיריון ולבצע הפלות"
שתי נציגות דמוקרטיות, אחת מנכ"לית עמותה להפלות ואחת ד"ר המתמחה בבריאות הרבייה, התחמקו מלענות מהי ההגדרה לאישה. אחת מהן ענתה: "חשוב לחנך אנשים כמוכם"

פעילה דמוקרטית שהעידה בפני ועדת המשפט של בית הנבחרים לזכויות הפלות שנערכה ביום חמישי, טענה כי גברים יכולים להיכנס להיריון ולעשות הפלות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

במהלך הדיון, הנציג הרפובליקני מקרוליינה הדרומית, דן בישוף, פנה לאיימי ארמבייד, מנכ"לית עמותה לזכויות הפלות בשם Avow Texas, וביקש ממנה להגדיר מהי "אישה".

בתגובה, ארמבייד אמרה: "אני מאמינה שכל אחד יכול להזדהות באופן שהוא רוצה".

בישוף המשיך, ושאל את המנכ"לית: "האם את מאמינה שגברים יכולים להיכנס להיריון ולעשות הפלה?". ארמבייד ענתה "כן" לשאלה שלו.

הדברים של ארמבייד הגיעו לאחר חילופי דברים בין בישוף לד"ר יאשיקה רובינסון, מומחית נוספת מטעם הדוקרטים, לאחר שביקש גם ממנה להגדיר את המונח "אישה".

"ד"ר רובינסון, שמתי לב בעדות הכתובה שלך, שאמרת שאת משתמשת בכינוי 'היא'. את רופאה, אז מהי אישה?", של בישוף את הד"ר, שהיא גם חברת מועצת המנהלים לבריאות הרבייה. 

 

 

"אני חושבת שחשוב שנחנך אנשים כמוך לגבי למה אנחנו עושים את הדברים שאנחנו עושים", הגיבה רובינסון. "ואז, הסיבה שאני משתמשת בכינוי 'היא', זה בגלל שאני מבינה שיש אנשים שנכנסו להיריון שאולי לא מזדהים ככה. ואני חושבת שזה מפלה לדבר עם אנשים או לקרוא להם בצורה כזו, כאשר הם לא רוצים להיקרא כך".

הנציג מקרוליינה הצפונית לא קיבל את התשובה שלה, ושאל: "את מתכוונת לענות על השאלה שלי? את יכולה לענות על השאלה, מה זו 'אישה?".

היא השיבה: "אני אישה, ואני אשאל אותך, באילו כינויים אתה משתמש? אם תגיד לי שאתה משתמש בכינויים 'היא', אני הולכת לכבד אותך על איך שאתה רוצה שאני אפנה אליך". 

"מה שנתת לי זה דוגמה לאישה, את אומרת שאת אישה. את יכולה להגדיר לי אחרת מהי אישה?", בישוף המשיך ללחוץ.  ד"ר רובינסון ענתה: "כן, אני אומרת לך, אני אישה". 

"האם זו ההגדרה הכי מקיפה שאת יכולה לתת לי?", שאל בישוף. היא ענתה: "זו ההגדרה המקיפה שאני אתן לך היום. אני חושבת שחשוב שנתמקד בסיבה שאנחנו כאן, וזה כדי לדבר על הגישה להפלות".

"אז את לא מעוניינת לענות לי על השאלה ששאלתי", סיים בישוף.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE