הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שחטפה אש בעקבות השתתפותה בדוקו פרו-פלסטיני, קייט וינסלט מגיבה
לאחרונה, הצליחה השחקנית ההוליוודית הותיקה לחטוף לא מעט ביקורות ואש כאשר לקחה חלק בפרויקט דוקו חדש בעל מאפיין פרו פלסטיני מובהק. כעת, היא בוחרת להגיב לראשונה ואומרת: ״המידע שנמסר לי בנוגע לפרויקט הזה היה חלקי״

קייט וינסלט היא אמנם אחת השחקניות הכי אהובות בביצה ובעולם בכלל, אך לאחרונה היא עומדת במרכזה של פרשה לא נעימה במיוחד. הכוכבת קיבלה לא מעט ביקורת מצד המעריצים וארגונים יהודיים שונים לאחר שבחרה להשתתף בדוקו פרו-פלסטיני.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפי הדיווחים, מדובר על סרט דוקו המספר את הסיפור מאחורי מבצע ״שומר החומות״ שזכה גם לשם נוסף: ״11 ימים במאי״. הדוקו המדובר בוים על ידי הבמאי הבריטי מייקל ווינטרבוטום, והבמאי הפלסטיני מוחמד סוואף. כאמור, וינסלט לקחה חלק בדוקו כאשר התייצבה לבצע עבודת קריינות.

הטקסט של השחקנית הותיקה כלל לא מעט פרטים שלא בהכרח תואמים למציאות, כאשר הקו הכללי הוא ללא כל צל של ספק נגד ישראל והצבא הישראלי. לפי הדיווחים, במהלך ההקראה, אמרה וינסלט כי הצבא הישראלי הביא למותם של 67 ילדים כתוצאה מהפגזות. 

כאמור, השתתפותה בפרויקט הצליחה לגרור לא מעט אש וביקורת, וכעת היא בוחרת להגיב לראשונה בראיון חדש ואומרת כי לא הייתה לא כל כוונה רעה, אלא שהיא ניגשה לעשייה תוך תמימות. ״מייקל הזמין אותי לקריין ואמר שמדובר על סרט שמדבר על השלכות הלחימה, במקרה הזה ילדים פלסטינים״, הסבירה.

״אני סומכת עליו, אז האמנתי שהתוצר הסופי יהיה תואם לערכים. לא חשבתי מעולם שהשתתפות שלי תוצג כהבעת עמדה בנוגע למה נכון ולא נכון באחד הקונפליקטים המורכבים בעולם״, סיכמה וינסלט. עוד הוסיפה ואמרה כי מלחמה היא טרגדיה עבור כל צד, וחשוב לנסות ולפתור את המצב.



34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE