הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לרענן את המוח, לחזק את התאים ופשוט להרגיש טוב יותר: הכירו את הדרכים להתחדשות הגוף
מרגישים כבדים אחרי כל החגים? זה הזמן להכיר כמה מזונות שיש לכולנו במטבח שיכולים לנקות את הגוף ולגרום לכם להרגיש קלילים, חיוניים, ובריאים יותר ברגע

כולנו מכירים את הרגע הזה בו הגוף מרגיש כבד מדי, הבטן מציקה, והתחושה הכללית היא של עייפות וחוסר חיוניות. החדשות הטובות הן כי באמצעות הכנסה של כמה מזונות לתפריט היומי שלכם תוכלו לזכות בחידוש תאים, רענון הגוף והמוח, והרגשה כללית טובה יותר. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אורגנו

עשיר בפולאט, נגזרת טבעית של ויטמין B9 המסייע ליצירת  אבני בניין להתחדשות תאית. בנוסף, החומצה הרוזמרינית שהוא מכיל נלחמת בדלקות ומעודדת היווצרות של תאים בריאים.

מצליבים

ירקות מצליבים, ובפרט ברוקולי ונבטי ברוקולי, מכילים רכיב בשם סולפורפאן שמגביר הפרשת אנזימים המסייעים בחידוש התאים וביצירת תאי עצב חדשים. בנוסף, הוא מטהר את הרעלים שנמצאים באוויר המזוהם שאנו נושמים.

פירות יער

אוכמניות, דומדמניות, דובדבנים, גוג'י ברי ופטל, מכילים נוגדי חמצון עוצמתיים ומסייעים בייצור אנזים מיוחד המנטרל רדיקלים חופשיים אשר פוגעים בממברנות התאים ואפילו ב־DNA עד כדי יצירת תאים סרטניים.

פטריות

בעיקר מאיטקי ושיטאקי - הן מכילות שפע של פוליפנולים - נוגדי חמצון הגורמים להרס ולפינוי של תאי סרטן ורעלים מהגוף. בדרך זו הם מסייעים לטיהור של תאי הכבד ומביאים להתחדשותם באופן בריא.

תה ירוק

במיוחד סנצ'ה – המובחר ביותר מכיוון שעבר הכי פחות עיבוד. מחקרים הראו שהרכיב הפעיל בעלי התה חוצה את מחסום הדם במוח ומקדם את בריאות המוח על ידי חידוש תאים אצל אנשים עם מחלות הקשורות לניוון התאים של מערכת העצבים כמו אלצהיימר, דמנציה ופרקינסון.

אצות

מכילות חומרי גרעין התא מה שמקנה להן את היכולת להתרבות פי ארבעה בכל 20 שעות. נהדר לכל מי שזקוק לשיקום מהיר של רקמות, כמו למשל לאחר כווייה, פציעה, ניתוח או במקרים של מחלות ניווניות.

שומנים בריאים

אנחנו מדברים על אבוקדו, שמן קוקוס, אגוזים וזרעים לא קלויים. כל אלה מכילים חומצות שומן המקדמות את חידוש הרקמות בעור ומזרזות את ריפויו במצבים של כווייה, פציעות וחתכים.  



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE