הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בכיר בטוויטר: "למאסק יש אוטיזם, אנחנו לא כאן עבור חופש ביטוי" - מאסק בתגובה, "אצביע לרפובליקנים"
ניסיונות של בכירים בטוויטר לסקל את העסקה , במקביל להמשך הרצון של הדירקטוריון לבצע אותה, למול העובדה שהחברה עצמה לא מסכימה לחשוף את כמות הבוטים מעמידים את יוזמת הרכישה בסכנה - ובתוך כך נראה כי הסיכום יושג

אילון מאסק אישר את הערותיו שנמסרו ביום שני כי הוא אכן מתכוון להצביע לרפובליקנים בבחירות הבאות, וצייץ ביום רביעי:

"בעבר הצבעתי לדמוקרטים, כי הם היו (בעיקר) מפלגת החסד, אבל הם הפכו למפלגת הפילוג והשנאה, אז אני כבר לא יכול לתמוך בהם ואצביע לרפובליקנים", אמר והוסיף "עכשיו, צפו במסע הטריקים המלוכלכים שלהם נגדי מתפתח".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שלשום, מאסק הגיב לקליפ יוצא דופן בו בכיד בטוויטר לעג לו כבעל מוגבלות שכלית וכ"מיוחד".

 

מאסק השיב גם לקביעתו של פרופסור לרפואה מייל, הווארד פורמן, שמכיוון שמאסק היה "פוליטי במפורש", הוא צריך "לצפות שאנשים יתייחסו אליך כך", והוסיף שאלה למאסק - "איזה חלק בזה מבלבל אותך?".

על כך אמר מאסק: "אני לא מופתע בכלל. זה כדי לחסן את הציבור. בתור תומך חיסונים בולט, אתה צריך להבין את זה", והוסיף: "ייל הוא המוקד של וירוס המוח "הער" שמנסה להרוס את הציוויליזציה".

במקביל מועצת המנהלים של טוויטר הודיעה שהיא מתכננת ליישם את עסקת הרכישה בשווי 44 מיליארד דולר עם מאסק. "אנחנו מתכוונים לסגור את העסקה ולאכוף את הסכם המיזוג", אמר הדירקטוריון לבלומברג ביום שלישי אחר הצהריים, וציין כי הם הצביעו מוקדם יותר לאשר פה אחד את הצעתו של מאסק העומדת על סך 54.20 דולר למניה.

הסכם המיזוג כולל הוראה ספציפית המאפשרת לטוויטר לאלץ את מאסק להשלים את העסקה וטוויטר עשויה לקבל צו המחייב את מאסק להשלים את המיזוג במקום לזכות בפיצוי כספי על כל הפרה שלו. מוקדם יותר השבוע, מאסק אמר שהעסקה "בהמתנה" עד שהוא יגיע להבנה של כמה בוטים וספאם יש בפלטפורמה - והציע בוועידת טכנולוגיה במיאמי שמשא ומתן מחודש על מחיר נמוך יותר לא יהיה דבר ש"לא בא בחשבון".

"ההצעה שלי התבססה על כך שההגשות של טוויטר היו מדויקות", צייץ מאסק ביום שלישי.

ומוסיף, "העסקה הזו לא יכולה להתקדם עד שיעשו זאת".

הציוץ של מאסק הגיע לאחר שמנכ"ל טוויטר, פאראג אגרוול, פרסם שרשור ארוך על מתודולוגיית הבוטים של החברה שהסתכמה ב-"זה 5% או פחות, ואנחנו לא יכולים להראות איך אנחנו יודעים".

מאסק ענה באימוג'י של קקי, ואחריו ציוץ ששאל: "אז איך מפרסמים יודעים מה הם מקבלים תמורת הכסף שלהם?"

בינתיים, טוויטר הגישה הצהרת proxy ראשונית ל-SEC שאמרה כי היא "מחויבת להשלים את העסקה במחיר המוסכם [54.20 דולר למניה במזומן] ובתנאים מיידיים ככל האפשר".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE