הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ה-CDC חוקר כעת 180 מקרים של ילדים עם צהבת מ"סיבה לא ידועה"
מומחים בריטיים אומרים שהסיבה עשויה להיות תוצר של הסגרים ההמוניים שהחלישו את מערכות החיסון של הילדים שלא יצאו מבתיהם

ה-CDC חוקר כעת 180 מקרים של ילדים עם דלקת כבד מ"סיבה לא ידועה", אם כי מומחי בריאות בבריטניה טוענים שהסיבה לכך היא ככל הנראה שלילדים מערכת חיסונית מוחלשת עקב סגרי הקורונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חמישה מקרי מוות התרחשו בארה"ב כתוצאה מזיהומים שכאלה ששטפו את העולם, והשפיעו על מדינות רבות.

"זיהום האדנוווירוס נחקר כגורם אפשרי, כאשר כמעט מחצית מהילדים נבדקים חיוביים לפתוגן", מדווח ערוץ CNBC.

"אדנוווירוס הוא וירוס נפוץ שבדרך כלל גורם לתסמינים של הצטננות או שפעת. אך לא ידוע כגורם לדלקת כבד אצל ילדים בריאים אחרת."

כפי שהדגשנו בחודש שעבר, מומחי בריאות בבריטניה הזהירו כי ההתפרצות נגרמת ככל הנראה על ידי סגרים מרובים של COVID-19 המונעים מילדים להתרועע עם אחרים ולכן מלפתח מערכת חיסון חזקה.

אדנוווירוסים גורמים להצטננות, אך זו עלולה להתפתח לדלקת אם מערכת חיסונית מוחלשת אינה מסוגלת להילחם בה.

"אני חושב שסביר שלילדים שמתערבבים בגנים ובבתי ספר יש חסינות נמוכה יותר מפני אדנוווירוסים עונתיים מאשר בשנים קודמות בגלל ההגבלות", אמר פרופסור סיימון טיילור-רובינסון.

"זה אומר שהם עלולים להיות בסיכון גבוה לפתח דלקת כבד בגלל התגובה החיסונית החלשה לנגיף", הוסיף.

בשום מקום בדיווחי המיינסטרים אודות הזינוק החדש במקרים לא מוזכר כי סגרים מרובים יכלו לגרום להתפרצות, במקום זאת, ה-CDC עדיין "עורך בדיקות מעבדה לראות אם נגיף הקוביד עשוי להיות גורם אפשרי", למרות העובדה שילדים שנפגעו במקבץ המקרים הראשוני לא היו בעלי COVID-19.

כפי שהדגשנו בעבר, מחקר חדש שפורסם בכתב העת Royal Society Open Science מצא שהנעילות בבריטניה גרמו לכ-60,000 ילדים לסבול מדיכאון קליני.

מחקר גדול של אוניברסיטת ג'ונס הופקינס הגיע למסקנה שלנעילות גלובליות הייתה השפעה הרבה יותר מזיקה על החברה ממה שהניבו תועלת כלשהי, כאשר חוקרים דחקו שהם "לא מבוססים ויש לדחות אותם כמכשיר מדיניות מגיפה".

תינוקות רבים סובלים גם מהפרעות התפתחותיות קוגניטיביות ודיבור עקב מבוגרים הלובשים כיסוי פנים במהלך המגיפה המקשים עליהם לקרוא תווי פנים ושפתיים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE