הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ תוקף את מאסק: "הוא רוצה להיות רפובליקני בגלל בעיות עם הרכישה הבלתי חוקית כנראה של טוויטר המזוייפת"
לאחר שמייסד טסלה לעג לרשת החברתית החדשה של הנשיא, והודיע השבוע כי הוא יצביע לרפובליקנים, אך גם טען שטראמפ לא צריך להיות המתמודד ב-2024, טראמפ לא נשאר חייב ותוקף חזיתית

בעקבות ההצהרה האחרונה של מנכ"ל טסלה, אילון מאסק, כי יתחיל להצביע לרפובליקנים, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ פנה ל-Truth Social כדי להגיב.

טראמפ פרסם בפלטפורמה שלו ששינוי ליבו של מאסק נובע ככל הנראה מ"כל הבעיות שלו עם הרכישה הבלתי חוקית כנראה של חברה עמוסה בחשבונות גרועים ומזוייפים, טוויטר המזוייפת".

לאחרונה כידוע, מנכ"ל טסלה אילון מאסק הכריז על תוכניותיו ליישר קו עם המפלגה הרפובליקנית, והצהיר כי הדמוקרטים הפכו למפלגת הפילוג והשנאה.

בציוץ, מאסק הצהיר: "בעבר הצבעתי לדמוקרטים, כי הם היו (בעיקר) מפלגת החסד. אבל הם הפכו למפלגת הפילוג והשנאה, אז אני כבר לא אתמוך בהם ואצביע לרפובליקנים. עכשיו, צפו במסע הטריקים המלוכלכים שלהם נגדי מתפתח".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בראיון שנערך לאחרונה ל-Business Insider, חשף מאסק כי הוא הצביע בעיקר לדמוקרטים בעבר, אך כעת נשבע להצביע לרפובליקנים.

"המציאות היא שלטוויטר בשלב זה, אתה יודע, יש הטיה שמאלית מאוד קיצונית", אמר מאסק. "הייתי מסווג את עצמי כמתון, לא רפובליקני ולא דמוקרט".

מאסק הוסיף: "הצבעתי באופן מוחץ לדמוקרטים, היסטורית - אני לא בטוח, אולי מעולם לא הצבעתי לרפובליקנים. עכשיו, בבחירות האלה, אני אעשה זאת".

מאסק כמו בציוץ להלן - לעג ל-Truth Social של טראמפ וטען כי יש לקרוא לאפליקציה "טראמפסט".

 

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ התייחס להכרזתו של מאסק בפוסט בפלטפורמת המדיה החברתית החדשה שלו Truth Social.

"אה, אילון מאסק מעולם לא אמר לי שעד עכשיו הוא הצביע רק לדמוקרטים", הצהיר הנשיא לשעבר.

"למעשה, זה היה בדיוק הפוך, אבל עכשיו נראה, שעם כל הבעיות שלו עם הרכישה הבלתי חוקית כנראה של חברה עמוסה בחשבונות גרועים ומזוייפים, טוויטר המזוייפת, הוא רוצה להיות רפובליקני כי הדמוקרטים הם "מפלגה של שנאה". יכולתי להגיד לו את זה מזמן, אבל למעשה הם מפלגה של חולי, חמדנות, שחיתות ומדיניות נוראית לחלוטין. מזל טוב אילון, תהנה!!!”.

הנשיא טראמפ הגיב בעבר בנוגע לכך שהוא לא יחזור לטוויטר כשדיבר עם ערוץ פוקס ניוז, והצהיר:

"אני לא הולך לטוויטר, אני הולך להישאר ב-TRUTH. אני מקווה שאילון יקנה את טוויטר כי הוא יעשה בה שיפורים והוא איש טוב, אבל אני אשאר ב-TRUTH".

 

 

4% לא
96% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE