הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מבצע הטבח בביה"ס אוקספורד: "מקווה שהירי יגרום להדחתו של ביידן"
איתן קרמבלי בן ה-15, שרצח ארבעה מחבריו ללימודים, כתב ביומנו האישי כי הוא רוצה שמסע הירי שלו ישאיר חותם פוליטי. כמו כן, הוא רשם: "רוצה לשמוע את הצרחות של הילדים בזמן שאני יורה"

איתן קרמבלי, הנער שביצע את הטבח בבית הספר התיכון במישיגן, כתב כי הוא קיווה שמסע הירי יביא להדחתו של הנשיא ג'ו ביידן. כך עולה ממסמכים חדשים מבית המשפט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AP, חדשות דטרויטר)

 

ביומן של קרמבלי בן ה-15, שנחשף במהלך הגשה לבית המשפט בדיון שנערך ביום רביעי, נראה כי הנער כתב: "אני מקווה שהירי שלי יגרום להדחה של ביידן".

עורכי הדין של ההורים של הרוצח - שגם הם מואשמים בתיק - פרסמו את מה שכתב קרמבלי בעודם מנסים למנוע מהיומן שלו, החיפושים שהוא ערך באינטרנט והודעות הטקסט ששלח לחברים מלהתקבל כראיה למשפטם המתוכנן בהמשך השנה. 

ג'יימס וג'ניפר קרמבלי, שעומדים בפני אישומים בגין הריגה שלא מרצון, מודאגים מכך שהפוליטיקה עלולה להשפיע על הסיכויים שלם למשפט הוגן. התובעים טוענים שההורים לא התערבו או סייעו מספיק לבריאות הנפש של בנם, ובמקום זאת רכשו עבורו אקדח ששימוש לטבח המזעזע.

על פי הדיווחים, קרמבלי הבן התייחס לנשיא ביומנו כ"ג'ו הפאק*נג מנומנם", וחזה טבח בקנה מידה כל כך גדול, שיגרום לו "להתנצל בפני אנשים". 

 

הזוג קרמבלי (צילום: Getty Images)

 

עורכי הדין של ההורים אמרו כי "אין למצוא את מר וגברת קרמבלי אשמים או לא אשמים בהתאם לעמדות המושבעים לגבי הנשיאים ביידן וטראמפ. לאמונות פוליטיות אין תפקיד לגיטימי במשפט הזה". הם הוסיפו כי המסמך הוא "בעל פוטנציאל רציני להסיח את דעתם של חבר המושבעים מהנושאים האמיתיים שבתיק, ומסכנים הפיכת דיוני חבר המושבעים לדיון פוליטי".

קטעים נוספים מהיומים כוללים הערות כמו: "אנשים ידברו על הירי שלי במשך שנים, ואני אשפיע מאוד על ארה"ב"... "הקורבן הראשון חייבת להיות ילדה יפה עם עתיד, כדי שהיא תוכל לסבול בדיוק כמוני"... "אני רוצה לשמוע את הצרחות של הילדים בזמן שאני יורה בהם".

כזכור, איתן קרמבלי הגיע לבית הספר התיכון אוקספורד ב-30 בנובמבר, פתח באש וירה יותר מ-30 כדורים במסדרונות, הרג ארבעה מחבריו ללימודים ופצע שבע נוספים. 

 

 

86% לא
14% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE