הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קוריאה הדרומית: אנשי אבטחה של ביידן נשלחו לביתם - לאחר קטטה בעודם שיכורים
על פי מקורות, השניים יצאו לבילוי לילי בכמה ברים מקומיים בסיאול, ובהגיעם חזרה למלון פרצה מריבה עם נהג המונית ושני קוריאנים נוספים. "הועברו לחופשה מנהלית"

סוכנים של השירות החשאי האמריקאי היו מעורבים ב"תקרית מחוץ לתפקיד" בסיאול, קוריאה הדרומית, ונשלחו בחזרה לארצות הברית - כל זאת לקראת ביקורו של הנשיא ג'ו ביידן במדינה האסייתית ביום שישי. כך אמר דובר הסוכנות ל'אינסיידר'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: EPA)

 

לפי מקור המכיר את הנשוא, קבוצה של עובדי השירות החשאי יצאה השבוע לארוחת ערב בעיר הבירה, ולאחר מכן חלקם המשיכו את הערב במספר ברים. כאשר שניים מהעובדים, סוכן מיוחד אחד ומומחה אבטחה פיזי, חזרו מהבילוי - אחד מהם הסתכסך עם נהג מונית ושני אזרחים קוריאנים - מה שגרר את תגובת המשטרה.

שני אנשי צוות האבטחה, היו חמושים, תפקידם בכוח היה אחריות על היערכות אבטחה פיזית ותכנון לוגיסטי. 

בעקבות האירוע החמור, שני העובדים הוצאו לחופשה מנהלת עד לחקירה ותוצאותיה, כך לפי דובר השירות החשאי, אנתוני גוגליאלמי. 

"השירות החשאי מודע לאירוע מחוץ לתפקיד, בו היו מעורבים שני עובדים, שעלול להוות הפרת מדיניות פוטנציאלית. אותם יחידים הוחזרו מיידים לבסיסם, ויועברו לחופשה מנהלית", מסר דובר הסוכנות. "לא הייתה השפה על הטיול הקרוב. יש לנו פרוטוקולים ומדיניות נוקשים מאוד לכל העובדים, ואנחנו עומדים בסטנדרטים מקצועיים גבוהים ביותר. בהתחשב בעניין כוח אדם אדמיניסטרטיבי פעיל, אין לנו אפשרות להגיב יותר".

כתוצאה משערוריית זנות בקרטחנה, קולומביה,בשנת 2021 בה היו מעורבים אנשי השירות החשאי - הסוכנות יישמה כלל לפיו עובדים אינם רשאים לצרוך אלכוהול תוך 10 שעות מתחילת משמרת כלשהי. כאן שני הסוכנים נמצאים בחקירה, אך אף אחד מהם לא נעצר ולא הוגש כתב אישום.

בחודש מרץ האחרון, קצין משטרת הקפיטול (USCP) ננזף לאחר שהיה מעורב בקטטה בישראל, שם היה לקראת ביקור של מחוקקים אמריקאים בכירים - כולל ו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי.

הקצין כאמור הגיע לישראל לקראת ביקורים של פוליטיקאים, כמו פלוסי, מנהיג המיעוט של בית הנבחרים קווין מקארת, וחמישה מחוקקים אחרים. אז, בעודו שיכור, הוא היה מעורב בקטטה אלימה, שבגינה הוא עמד בפני חקירה פנימית.

על פ הדיווחים, הקצין הזדקק לטיפול רפואי באחד מבתי החולים בישראל, ולאחר ששוחרר הוטס בחזרה לארצות הברית והועמד בפני אישום בעימות פיזי.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE