הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משתבח עם הזמן: טום קרוז גונב את כל ההצגה בפסטיבל קאן
השחקן ההוליוודי האהוב הגיע לאחרונה לבכורת הסרט ״אהבה בשחקים: מאווריק״ והצליח למשוך את כל תשומת הלב של הנוכחים והצלמים במקום

פסטיבל קאן ה-75 נפתח לפני מספר ימים וכבר הוא גורף לא מעט כותרות בכל רחבי העולם. אך מי שמככב ברוב הכותרות הוא לא אחר מאשר השחקן טום קרוז אשר הצליח לגנוב את ההצגה. השחקן הוותיק הגיע לשטיח האדום, כשלצידו השחקנית ג'ניפר קונלי. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השניים פיזרו חיוכים, הצטלמו ואף דיברו עם מעריצים. לפי הדיווחים, קרוז הצליח למשוך את כל תשומת הלב ולגמרי הפך להיות מסמר הערב. בין השניים, הגיעו כוכבים נוספים כגון אווה לונגוריה, אדריאנה לימה, מיילס טלר, ג׳יי אליס ועוד. 

במהלך הערב החגיגי קרוז קיבל את פרס הכבוד של דקל הזהב, אז הגיע לבמה ואמר: ״אני עושה את סרטים בשבילכם. כולם עבדו כל כך קשר בשביל להביא את הסרט הזה למסך, זה חלום להיות כאן היום. לעולם לא אשכח את הערב הזה״, אמר השחקן. 

אחת מהסיבות שקרוז הצליח לעורר לא מעט כותרות ועניין סביב ההופעה שלו בפסטיבל קאן היא העובדה כי הפעם האחרונה שהופיע באירוע מסוג זה היה לפני שלושים שנה, אי שם בשנת 1992, כאשר הגיע לבכורת הסרט ״רחק מכאן״, לצידה של אשתו דאז, השחקנית ניקול קידמן. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE