הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קומיקאי ליברלי: "כבר לא מספיק אופנתי להיות גיי, עכשיו הקטע החדש בלוס אנג'לס זה לחתוך איברי מין לילדים"
הקומיקאי ביל מאהר סיפק מונולוג עוקצני לא פוליטיקלי קורקט ומצחיק במיוחד בו תקף את העלייה במספר הילדים הטראנסג'נדרים כחלק מאופנה ולא כתופעה ביולוגית אובייקטיבית - "איך יכולת להיות שיש יותר ילדים טראנסג'נדרים בלוס אנג'לס מאשר באוהיו?"

הקומיקאי היהודי ביל מאהר האשים הורים וילדים בכך שהם יוצאים מהארון כטראנסים בגלל שזה "אופנתי" ובגלל שלהיות הומו "זה לא מגניב מספיק", בתכניתו 'זמן אמת' המשודרת בערוץ HBO בערב יום שישי.

מאהר, בן ה-66, שלעתים קרובות מושך את זעמם של השמרנים והליברלים כאחד בתוכניתו האקטואלית-קומית המוערכת וארוכת השנים, ביקר בעיקר את החלק הטרנסג'נדרי בראשי התיבות של ה-LGBTQ במונולוג המערכת הפופולרי שלו.

הוא פתח בציינו שהסקרים מראים שמספר האמריקנים המזהים כ-LGBTQ הוכפל עם כל דור שעובר, והתבדח ש"אם נעקוב אחר המסלול הזה, כולנו נהיה הומואים ב-2054".

לאחר מכן מאהר שאל האם מותר לאנשים לבחון את העליות האלה ולשאול את עצמם: 'מה נסגר עם זה?'

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"לא כל כך מזמן כאשר מבוגרים שאלו ילדים מה הם רוצים להיות כשיגדלו, 'הם התכוונו לאיזה מקצוע", אמר מאהר. לאחר מכן הצביע התומך הנלהב של מדינת ישראל על כך שמספר הלהט"בים האמריקאים עלה בצורה כה חדה, עד שממצא אחרון בסקר של ה-ACLU טען שאיסור על הפלות ישפיע על הלהט"בים יותר מאשר על נשים יולדות.

מאהר מיד הגיב לממצא באומרו כי - 'מישהו צריך להגיד את זה [ללהט"בים] - לא הכל קשור אליהם".

לאחר מכן הקומיקאי מקליפורניה ביקר את חסמי גיל ההתבגרות שהוצאו מהחוק עתה בפינלנד בשוודיה, ואשר בארה"ה ניתנים לנוער טרנסג'נדרי.

מאהר, ליברלי דמוקרטי, כינה אותם 'ניסויים בילדים' והציע שההשפעות ארוכות הטווח לא נחקרו מספיק, והראה מחקרים שהסיקו כי טיפול זה גורם לחוסר צפיפות-עצם ולעקרות.

מאהר גם ביקר את מצעד הגאווה הקרוב בניו יורק, ש'משמר הכבוד שלו' לא נכללו הומוסקסואלים, אלא רק טראנסים ולסביות.

"זה המקום שבו אנחנו נמצאים עכשיו - גברים הומוסקסואלים אינם אופנתיים מספיק עבור מצעד גאווה. הומו הוא למעשה הוא למעשה מורמוני", הוא אמר, והראה תמונה של הסנאטור מיט רומני.

מאהר ידוע ביכולתו לשלב הומור מושחז ולא פוליטיקלי קורקט עם מתקפות על שני מידי המתרס הפוליטי.

15% לא
85% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE