הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בית המשפט העליון בגרמניה: "יש לחייב עובדי בריאות להתחסן"
בית המשפט העליון בברלין קבע כי הצורך 'להגן' על אוכלוסיות פגיעות בבתי חולים גובר על טיעוני 'הגוף שלי, הבחירה שלי', עד היום רק אוסטריה חייבה חיסונים כלליים של האוכלוסייה, האם זה יהיה הצעד הבא בגרמניה?

שלושה חודשים לאחר שדחה צו מניעה על מנדט המחייב את עובדי שירותי הבריאות להציג הוכחה לחיסון מלא, בית המשפט העליון של גרמניה קבע שהמנדט הוא חוקתי.

ביום חמישי, בית המשפט החוקתי הפדרלי של גרמניה דחה תלונות על חיסוני החובה לעובדי בריאות במדינה, בטענה שהצורך "להגן" על אוכלוסיות פגיעות בבתי חולים גובר על טיעוני "הגוף שלי, הבחירה שלי".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"גם בגרמניה ממוצע של 130 עד 150 אנשים מתים מדי יום בגלל המגיפה", אמר שר הבריאות קרל לאוטרבך לכתבים בברלין. "אז הרושם שהמגיפה הובסה שגוי".

לאוטרבך אמר את הדברים במהלך פסגה בת יומיים עם עמיתיו ב-G7, שם אמר כי "המדינה מחויבת להגן על קבוצות פגיעות".

שר הבריאות האמריקני המחוסן לחלוטין, חאווייר בסרה, אמור היה להשתתף בפגישה עם מקבילו הגרמני באופן אישי. היתה זו אמורה להיות הפגישה השנייה במסגרת ביקור בן יומיים של האמריקני. אך הוא נדבק בקוביד-19 בהיותו בברלין במהלך יום רביעי, כיום אחד לאחר שפגש את לאוטרבך ודמויות גרמניות בולטות אחרות, על פי וושינגטון פוסט.

כמעט 76% מהגרמנים קיבלו עד כה שתי זריקות של חיסון קוביד-19, בעוד שכמעט 60% קיבלו גם זריקת דחף.

בגרמניה נערכו הפגנות המוניות כנגד סנקציות וניסיונות אכיפה מוגברים של חובת החיסונים כמו גם נגד מדיניות הסגרים הנוקשה של הממשל הגרמני הנוכחי והקודם.

23% לא
77% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE