הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אוהבים אותך, אבל אתה לבן": שחקן וקומיקאי תובע סוכן כשרונות על כך שסרבו לעבוד איתו בגלל צבע עורו
פוליטיקת הזהויות של תעשיית הבידור האמריקנית עוברת עוד גבול - ועתה נראה כי לקומיקאי תושב ברוקלין נמאס, הוא תובע מיליונים על גזענות כנגדו בשל צבע עורו - "למזלי הקלטתי את השיחה"

זה לא צחוק.

קומיקאי לבן טוען שהוא נדחה על ידי חברת הניהול 'ביג אפל' בגלל צבע עורו.

הקומיקאי תושב ברוקלין, טיילר פישר, בן ה-35, ניסה למצוא מנהל כשרונות באוקטובר 2020 כשהתחבר לראשונה ל-AGI Entertainment Media & Management, המייצגת את הקומיקאים סמנתה בי וקולין קווין, וכן את מנחת הטלוויזיה ג'ולי צ'ן, ואת העיתונאית נטלי מוראלס.

"הייתי מוכן לחתום על הניירות... ואז השיחה לפתע עברה תפנית", אמר.

בכיר ב-AGI, אלכס בריזל, אמר לו, "אנחנו אוהבים אותך. כולם פה אוהבים אותך וחושבים שאתה כוכב, אבל אנחנו לא לוקחים אותך כי אתה לבן. ואז הבטן שלי ירדה", טען פישר, שתובע כעת את החברה על אפליה בבית המשפט העליון בברוקלין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הכל נראה ורוד כשפישר ובריזל דיברו לראשונה.

"האם תרצה לעבור אודישן ל'תרגיע"'?', נשאל על ידי חברת הכישרונות.

"פתאום הציעו לי את כל התוכניות האלה שאני אוהב ולכן זה נשמע כאילו הם רוצים לעבוד איתי", אמר פישר ל"ניו יורק פוסט".

חודשים חלפו ושום דבר לא קרה, אמר פישר, שהרגיש שהוא "רק מחכה ליד הטלפון". ואז AGI סוף סוף התקשרה.

"המטפל שלי תמיד אמר, 'תוודא שאתה מקבל את כל הדברים האלה מוקלטים', אז לחצתי על 'הקלט'", במהלך שיחת הטלפון.

 

"אני חושב שאמרתי משהו כמו, 'אז אתם אוהבים אותי, אתם רוצים לעבוד איתי, אתם יודעים שיש לי את מה שצריך, אבל הסיבה היחידה היא בגלל שאני לבן?' והוא אמר, 'כן ."

פישר, שמופיע ב-Brooklyn Comedy Club והופיע ב-"Last Week Tonight with John Oliver", יחד עם "Younger" ו-"Chicago Med", מתגאה ב-100,000 עוקביי אינסטגרם ו-146,000 עוקבים ביוטיוב.

יש לו גם פודקאסט שבועי, "המופע של טיילר פישר".

בציוץ ב-17 במאי, הוא אמר לעוקביו כי "כרגע אני תובע מנהל כישרונות שאמר לי שהם לא יעבדו איתי כי אני אדם לבן. הם רק שאלו בכמה כסף אני רוצה להסדיר מחוץ לבית המשפט".

"יש לי אינסוף אנשים שפונים אליי בפרטי ואומרים, 'זה קרה לי. אני מפחד מדי לדבר.' היה לי סוכן שחקנים שהגיע לפני כמה ימים שאמר, 'אין לך מושג כמה זה גרוע. הם לא מסתירים את זה", אמר.

עורך דינו, לורנס ספסוייביץ', אמר, "התביעה של פישר מבקשת לאכוף את הרעיון שיש לשפוט אנשים לפי כישוריהם; לא לפי גזעם, מינם, זהותם המגדרית, דתם או כל מאפיין מולד אחר. הרעיון הזה צריך לחול על כולם באופן שווה, אחרת הוא יאבד את הלגיטימיות שלו".

מקור המקורב ל-AGI טען, "יותר ממחצית מהאנשים שהם חתמו עליהם מאז האירוע הזה היו גברים לבנים".

פישר שכר מאז את המנהל ג'ון פטיגייט, שעזר לו לקבל תפקיד בסרט של חברת ההפקות של בן שפירו, מה-Daily Wire "טרור בערבה" עם השחקנית ג'ינה קאראנו.

6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE