הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גבר אחוז טירוף במסע הרג בפלורידה: רצח בייביסיטר ותינוק, גרם לתאונות דרכים - ונעצר כשהוא מסתובב עירום
אירוע חריג ביותר התרחש ביום שישי האחרון, כאשר דייל ספיידל בן ה-35 רצח בסך הכל שלושה בני אדם, גרם למספר פצועים והרס רב. הוא נעצר ומוחזק בכלא ללא אפשרות לשחרור בערבות

תושב פלורידה אחוז טירוף נעצר לאחר שיצא למסע הרג ביום שישי, במהלכו רצח אישה ותינוק כבן שנה ואדם נוסף, פצע כמה נוספים לאחר שגרם לתאונות דרכים מרובות - ואז נמלט בעודו עירום לחלוטין. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: חדשות לוקל 10)

 

האירוע החריג החל במתחם דירות בקורל ספרינגס, לשם הגיע דייל דניאל ספיידל בן ה-35, רצח אישה ופצע אנושות את תינוק בן השנה - כאשר על פי הדיווחים מדובר בבייביסטר וילד עליו שמרה. התינוק פונה לבית החולים, אך מאוחר יותר הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה לא פרסמה כיצד השניים נרצחו.

על פי דיווחים של השכנים, ספיידל ככל הנראה גר באותו מתחם דירות, והיה לו סכסוך עם הוריו של הילד בן השנה על רקע רעש.

לאחר שסיים את המתקפה הנוראית בדירה, ספיידל נמלט במכונית קיה כסופה 2019, ובדרך היה מעורב בתאונת דרכים בפינת דרך ווסט סמפל ופוורליין בפומפנו ביץ'. הוא ברח מהזירה, וזמן קצר לאחר מכן הוא היה מעורב בהתנגשות של ארבע מכוניות.

בשלב זה בן ה-35 הוציא כלי נשק וירה למוות בנהג הטנדר הלבן שפגע בו, ושניים נוספים נפצעו בגלל שהיו מעורבים בתאונה. אז, ספיידל גנב את הטנדר והמשיך במסע ההימלטות שלו. 

וזה לא נגמר.

ספיידל נסע בטירוף והתנגש בשני רכבים נוספים, ופצע שניים. זאת באזור שדרה 42. הוא המשיך עם הרכב, אך התרסק שוב בשתי מוכניות חונות במגרש החנייה של חנות 'וולגרין', פינת דרך סמפל ודרך ליונס בקוקונט קריק. אז, הוא יצא מהרכב שגנב והחל לרוץ, ובדרך ניסה לגנוב שרשרת של אישה. 

השוטרים של קוקונט קריק הגיעו למקום, וזיהו את בן ה-35 מסתובב עירום בתחנת הדלק Shell ליד כביש לייונס. הם עצרו אותו ובכך שמו סוף לאימה שהטיל ברחבי האזור. 

כעת ספיידל עצור ללא אפשרות לשחרור בערבות. הוא הופיע ביום שבת לדיון בבית המשפט עם גבס על זרועו, בעודו מתלונן על שברים בשלושה מקומות. הוא עומד בפני אישומים של רצח, פריצה ובריחה מזירות תאונות רבות. 

 

27% לא
73% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE