הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שחקן הפוואר ריינג'רס נעצר בגין הונאת כספי סיוע פדרליים לקורונה
כוכב תוכנית הילדים האהובה משנות ה-90 נעצר כחלק מרשת הונאה המורכבת מ-19 אנשים, שהצליחו להוציא במרמה 3.5 מיליון דולר. השחקן טוען לחפותו, "ויגן על עצמו בתוקף"

השחקן ג'ייסון לורנס גייגר בן ה-47, שגילם את הריינג'ר האדום בתוכנית הילדים האהובה משנות ה-90 והסרטים שהתבססו עליה, נעצר בגין חלקו לכאורה בתוכנית הונאה להשגת כספי סיוע פדרליים שניתנו בתקופת הקורונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

גייגר, ששם הבמה שלו הוא אוסטין סנט ג'ון, הוא אחד מ-19 אנשים שהואשמו בתוכנית, שהצליחה להוציא במרמה לפחות 16 הלוואות בהיקף כולל של 3.5 מיליון דולר. כך הודיע השבוע התובע האמריקאי במחוז המזרחי של טקסס.

הריינג'ר האדום, תושב מקיני, מואשם בהיותו חלק מרשת שהגישה בקשה להלוואות באמצעות תוכנת ההגנה על משכורות, זאת באמצעות מידע כוזב או מסמכים מזויפים - כך מסרו התובעים.

את אותה רשת הונאה הובילו מייקל היל בן ה-47, הידוע גם בכינויו ה"טנק", ואנדרו מורן בן ה-43, שגייס שותפים כדי להשתמש ב"עסק קיים או ליצור עסק" כדי להגיש בקשה להלוואות דרך החוק הפדרלי CARES, לו הוקצו 349 מיליארד דולרים.

גייגר נעצר ביום שלישי, ויישאר מאחורי סורג ובריח לפחות עד יום שני, אז יתקיים הדיון בעניינו בבית המשפט בפלאנו. אם לבסוף הוא יורשע, הוא עלול לעמוד בפני עונש מאסר של עד 20 שנה בכלא פדרלי.

עורך דינו מסר כי השחקן טוען לחפותו באשמה אחת שהוגשה נגדו, והוסיף כי גייגר הנבוך מתכנן "להגן על עצמו בתוקף מפני האשמה הזו".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE