הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דיסני משיקה: ליין צעצועים להט"בים לילדים בגילאי 0 עד 10
תאגיד הענק שהכריז מלחמת חורמה על החוק המונע חינוך מיני לילדים בגילאי הגן ועד כיתה ג' הודיעה על השקת הליין החדש בשיתוף פעולה עם ענקית הצעצועים squish mallow

על רקע התנגדות מצד הורים ומנהיגים רפובליקנים, דיסני השיקה את "אוסף הגאווה", הכולל קו של צעצועי קטיפה בנושאי LGBTQ המשווקים לילדים צעירים.

בין צעצועי הקטיפה של דיסני, שיוצרו בשיתוף עם חברת squish mallow, ניתן למצוא דמויות שונות של דיסני כמו מיקי מאוס, מיני מאוס וסטיץ', שכולן מעוצבות בצבעי הקשת בענן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



בחלק האחורי של התג של מוצרים אלו נכתב, "לחגיגת הגאווה ואוסף הגאווה של החברה, חברת וולט דיסני מעניקה כספים כחלק מהמחויבות המתמשכת שלנו לארגונים ברחבי העולם שתומכים בקהילות LGBTQ+".

החלק הקדמי של התג מציין שצעצוע הקטיפה מיועד לילדים בגילאי "0+".

השחרור של צעצועי הקטיפה בנושא הגאווה הוא רק פן נוסף במסע הפרסום של החברה במטרה לדחוף את תיאוריית המגדר השמאלית על ילדים.

כפי שדיווחו באתר ברייטברט ניוז, התאגיד הרב לאומי השיק את "קולקציית הגאווה" שלו, בליווי לייו בגדים המעוצב גם הוא בקונספט הקשת בענן המכסה את הלוגו של מארוול, מלחמת הכוכבים ופיקסאר.

דיסני תורמת את הרווחים מאוסף הגאווה למספר ארגוני LGBTQ שונים מכל העולם, כולל מרכזי LGBTQ בלוס אנג'לס, סן פרנסיסקו ומחוז אורנג'.

ובמטרה לתמוך בארגונים אחרים באוסטרליה, צרפת, גרמניה, איטליה, בריטניה, אמריקה הלטינית ויפן.

לכמה מהארגונים יש התמקדות ספציפית בנוער המזדהה כלהט"ב.

התפתחות זו מתרחשת כאשר התאגיד מתחייב להמשיך להיאבק כנגד תקנה מספר HB 1557 של מינת פלורידה, שהחברה ופוליטיקאים דמוקרטים שונים כינו בטעות כחוק "אל תגיד הומו" ואשר רק מוציאה מחוץ לחוק הוראת אידיאולוגיה מגדרית שמאלנית לילדי בית ספר מהגן עד כיתה ג' - הצעה שגם מרבית המצביעים הדמוקרטים בפלורידה תומכים בה.

החברה התמודדה עם תגובת-נגד עזה לסדר היום המגדרי שלה, כשהורים תבעו ממושל פלורידה, רון דסנטיס, לבטל את מעמד השלטון העצמי של התאגיד הרב-לאומי באורלנדו בעקבות מה שנדמה להם כסקסואליזציה מוקדמת של ילדים.

67% לא
33% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE