הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מקורב לפוטין חושף: ״הוא לא מעוניין בהריון הזה״
לאחר שנחשף כי המאהבת הסודית של נשיא רוסיה נכנסה להריון חמישי, כעת מקורב לפוטין מסביר כי הוא לא מעוניין להיות אבא, ולמעשה, הוא די מתחמק מהנושא

אלינה קבייקה הצליחה לעורר לא מעט כותרות בחודשים האחרונים בתור המאהבת הסודית של פוטין, איתו הביאה לפי הדיווחים ארבעה ילדים לעולם. לאחרונה, נחשף כי נכנסה להריון חמישי מנשיא רוסיה, ומקורב חושף כי פוטין לא ממש בעניין.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כזכור, עם פרסום ההריון המדובר, בסביבה של נשיא רוסיה צצו לא מעט שמועות כי הנושא לא מגיע בזמן הנכון, ולמעשה, הוא לא מרוצה מכך. כעת, מקורב חושף פרטים נוספים ואומר כי כאשר פוטין גילה לגבי ההריון, הוא הופתע. ״לפי המבט שלו, נראה כי זה לא היה מתוכנן״, אמר.

עוד דווח כי ככל הנראה ההריון הלא מתוכנן, החמישי במספרו כאמור, מוביל לקשיים ומורכבות ביחסים של הנשיא מול אשתו ואם ילדיו. ״מקורבים לנשיא מוסרים כי הוא נראה טרוד ומדוכא, מה שהתחיל זמן קצר בלבד לאחר שהוא גילה על ההריון״, אמר.

לפי הדיווחים קבייבה נמצאת רק בימים הראשונים להריון, אך כבר, כאמור, הנושא מצליח לגרוף לא מעט כותרות. שמועות נוספות סביב פוטין נוגעות דווקא למצבו הבריאותי, כאשר בתמונות של החודש האחרון נראה הנשיא כשהוא תשוש במיוחד. כזכור, המאהבת של פוטין מתגוררת בימים אלו בשוויץ, בעקבות המלחמה בין רוסיה ואוקראינה. 



53% לא
47% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE