הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אימון ביתי: האביזרים שאתם חייבים להחזיק בבית
רבים מאיתנו בוחרים לזנוח את חדר הכושר, ולבצע אימון בבית, בנוחות ובשעות שלנו. אך מסתבר, כי באמצעות כמה אביזרים פשוטים, ניתן להפוך את האימון יעיל, מהנה, וטוב יותר. הנה הרשימה המלאה

פעילות גופנית מאפשרת לנו לשמור על הבריאות, להרגיש טוב יותר ולהיראות טוב יותר. לכן, אין זה מפתיע שיותר ויותר אנשים בוחרים לשלב זאת בשגרת השבוע שלהם, כאשר רבים העבירו את האימון מחדר הכושר, הביתה. החדשות הטובות הן, כי באמצעות כמה אביזרים פשוטים, אפשר לשפר את התוצאות: 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מזרן איכותי

הדבר הראשון שכדאי להתחיל איתו הוא מזרן אימון טוב ואיכותי. מדובר באביזר קליל שלא תופס הרבה מקום והוא יסייע לכם לשמור על הבטיחות. כמו כן, המזרן משמש כבולם זעזועים, מונע חיכוך או החלקה ומפחית את הסיכוי לפציעת ספורט. כל מה שנותר לכם הוא לבחור את העובי והצבע האהובים והמתאימים לכם.  

עושות הבדל: רצועות

רצועות מתיחה מסייעות לשלב שתי מטרות בפעולה אחת. הן מאפשרות להגיע לטווח תנועה רחב, תורמות לאימוני גמישות ומתיחה, ובמקביל מפעילות לחץ על השרירים והמפרקים ומסייעות לחזק אותם. ניתן להשיג רצועות בדרגות התנגדות שונות, שיתאימו לאימון שרירים שונים ובדרגות קושי שונות.

כדור

הכדור מאפשר עבודה ממוקדת על שיווי משקל לצד חיזוק שרירים ומתיחות. הוא מסייע לחזק את שרירי הליבה ועוזר לשיפור היציבה. כדורי פיזיו הפכו לחלק בלתי נפרד משיעורי יוגה ופילאטיס וכיום תוכלו לבחור בין גדלים שונים וצבעים שעושים לכם טוב על הלב.  

משקולות

כיום, משקולות מהוות חלק אינטגרלי משגרת האימון הביתי. הן מסייעות להגביר מסה על השרירים והמפרקים, וכתוצאה מגבירות את העצימות על שרירי השלד. כמו כן, משקולות ידיים מעניקות יתרון משמעותי באימוני פלג גוף עליון - הן מסייעות לעיצוב שרירי הכתף והידיים ואף לחיזוק הגב ושיפור היציבה. 

לסיכום, כאשר מתחילים להתאמן בבית חשוב לזכור איבר משמעותי במיוחד: הבטן, אשר מהווה את מרכז הגוף ושומרת על היציבה, מפחיתה עומסים מהגב ועוד. מומלץ להיעזר במכשיר ייעודי לחיזוק שרירי הבטן המגיע בצורת גלגל קטן המסייע לפיתוח שרירי הליבה ותורם להצרת היקפי המותניים.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE