הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשעה טובה: כל הפרטים על החתונה של קורטני קרדשיאן
האחות הבכורה למשפחה התחתנה לאחרונה עם בחיר ליבה בחתונה רשמית, חגיגית ומפוארת במיוחד באיטליה. לאורך כל האירוע הייתה אבטחה כבדה, אך כעת, כאשר החתונה מאחור ואוספים את הקונפטי, זה הזמן לספר לכם כמה פרטים עסיסיים

קורטני קרדשיאן היא אחת האחיות הפרטיות ביותר במשפחה, ולכן זה לא היה מפתיע כאשר בחרה לאבטח בצורה כבדה ורצינית את אירוע החתונה שלה. כיאה לאחות למשפחה הכי נוצצת ומוגזמת בביצה ההוליוודית, החתונה המדוברת הייתה מרשימה במיוחד, והנה כל הפרטים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האירוע התרחש באחוזה של דולצ'ה וגבאנה אשר נמצא באיטליה, בעיר פורטופינו, שהיא למעשה מין טירה ענקית ומפוארת מהמאה ה-16. כאמור, כפי שכבר סיפרנו לכם, אנשי הבטחה במקום נאלצו לחתום על הסכם סודיות, כך שהחתונה הייתה לגמרי מאובטחת וסודית.

אך הצלחנו לגייס כמה פרטים מעניינים. ראשית, בנו של טראוויס היה השושבין ואילו השושבינה של קורני הייתה, איך לא, בתה פנלופה. בנוסף, לפי הדיווחים, מותג האופנה היוקרתי, ״דולצ׳ה וגבאנה״ העניק למשפחה חסות לאירוע, אשר נועד להכניס לשני הצדדים מיליוני דולרים. 

לאחר שהחגיגות הגיעו לסיומן, המשפחה שלחה את כל האורחים למלון יוקרתי ומפואר באמצעות סירה מרוהטת. בניגוד לשתי החתונות הקודמות של קורטני, לשלישית הגיעה כל המשפחה, בהרכב מלא, אך קימי הגיעה ללא בן הזוג, וכך גם קיילי. 

אז מי עוד הגיע לחתונת הפאר? הדוגמנית והשחקנית מייגן פוקס והארוס הטרי שלה, מארק הופוס, ועוד שורה מרשימה של כוכבים וכוכבות. 

56% לא
44% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE