הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה בקליפורניה: ארבעה צעירים נפלו מצוק - אחד נהרג ושתיים נפצעו אנוש
הצעיר הרביעי, שנפצע קל, הצליח לטפס בחזרה לשביל ולהזעיק את כוחות ההצלה אל קו החוף של פאלוס ורדס, אשר מתנשא לגובה של כ-90 מטרים

ארבעה צעירים נפלו מאות מטרים מצוק בחוף בדרום קליפורניה בשעות הלילה המאוחרות של יום שני, כאשר אחד מהם נהרג ושתיים נפצעו באורח קשה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הצעיר הרביעי, שסובל מפציעות קלות יחסית, הצליח לטפס בחזרה מהחוף ולהזעיק את כוחות ההצלה בסביבות השעה 4:30 לפנות בוקר, כך מסר סרן סטיב ברבר ממשטרת פאלוס ורדס - אזור הנמצא בקצה הדרומי של מחוז לוס אנג'לס, ובו יש שביל העובר בסמוך לאוקיינוס, שגובהו כ-91 מטרים.

כאשר הצוותים הגיעו למקום, סמוך לצומת פאסו דל מאר ודרך אבון, הם מצאו שתי נשים במצב אנוש וצעיר אחד שמותו הוכרז במקום. 

ברבר אישר כי ג'רדו הוציל בן ה-25, תושב לוס אנג'לס, מת במקום, ושתי הנשים חולצו מהחוף בעזרת מסוק, והועברו אל בית החולים להמשך טיפול, כאשר כל אחת מאושפזת במצב קשה מאוד. בשלב זה, רשויות החוק חוקרות את האירוע כתאונה. 

מפקד מכבי האש של מחוז לוס אנג'לס, וויס קלסי, תיאר את האזור עם צוקים תלולים. "זה מקום מסוכן ביותר, אין כאן גידור", אמר. "יש שיפוע שפשוט יורד אל צוק תלול, ורוב השטח כאן מאוד לא יציב, מאוד מסוכן אם אתה מתקרב לקצה הצוק בלי שום סוג של הגנה". הוא הוסיף כי "זו אדמה מתפוררת, בכל האזור, אז ייתכן מאוד שהקרקע פשוט התנתקה".

 

 

הצעיר ששרד, וינסנט אווילה בן ה-25 גם מלוס אנג'לס, אושפז עם צלעות שבורות ונזק קל לכליות. אמו, אירמה, אמרה כי "מדובר בנס". 

האם סיפרה לערוצי החדשות כי הבן שלה ושלושת חבריו יצאו ביום ראשון בלילה לטייל באזור. אז, אחת הצעירות הלכה להטיל את מימייה בחושך, כאשר לפתע החליקה ונפלה. החברים הגיעו לעזרתה וניסו למשוך אותה בחזרה, אך כולם החליקו אחריה.

רקש שארמה, המתגורר בסמוך לאזור, סיפר לערוצי החדשות כי יש באזור חילוצים רבים - אבל זה היה חריג. "יש כאן חילוצים כל הזמן. אנשים יורדים בשבילים, והם לא יכולים לחזור למעלה כי הם מסובבים את הקרסול או משהו… אבל אנשים שנופלים מהצוק, זה מאוד נדיר".

כמה מהתושבים המקומיים אמר כי לא פעם הם ביקשו מהרשויות להציב גדר באזור ושלטי אזהרה, אבל אף פעולה לא ננקטה. "מישהו איבד היום את חייו. מישהו צעיר… העתיד שלו. זה מאוד עצוב שזה צריך לקרות בקהילה היפה הזו", אמר כריס רייס.

 

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE