הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קלאוס שוואב לאליטות בדאבוס: "עתיד העולם יבנה על ידנו" - זלנסקי נאם והודיע - "אנחנו כמו ישראל"
המהנדס הגרמני שהקים את הפורום הכלכלי העולמי הציב צמד תנאים להצלחת ראשי הפורום להוביל את הסדר העולמי. א. היותם נציגים בעלי אחריות לקהילות. ב. היותם מאוחדים בתיאום עם הפורום

קלאוס שוואב, מייסד ויו"ר הפורום הכלכלי העולמי (WEF), בירך ביום שני את חברי האליטות העולמיות שהתאספו בדאבוס, שוויץ, בהצדעה ואמירה כי: "העתיד נבנה על ידינו... על ידי קהילה חזקה... כפי שאתם כאן בחדר הזה".

"היסטוריה בנקודת מפנה: אסטרטגיות ממשלתיות ועסקיות" הוא הנושא למהדורת 2022 של ארגון הלובינג הגלובליסטי בן ה-51 שהוקם על ידי המהנדס והכלכלן הגרמני שהינו תלמידו של הנרי קיסינג'ר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


על פי הדברים שנמסרו ביום הראשון באתר הסקי המפורסם בשוויץ, שוואב בהחלט רואה את הארגון שלו בחזית של עיצוב עולם המחר.

למרבה הצער, באמירה זו הוא לא התייעץ עם גורמים מבחוץ אשר לא הוזמנו להצטרף ל-2,500 האנשים שהוטסו מכל רחבי העולם לקחת חלק באירוע הגלובליסטי.

שוואב מיהר לשבח את הנאספים בנאום קבלת הפנים שלו.

"העתיד לא קורה סתם. העתיד נבנה על ידינו, על ידי קהילה עוצמתית כמו כאן בחדר הזה. יש לנו את האמצעים לשפר את מצב העולם, אבל יש צורך בשני תנאים", אמר שוואב.

"הראשון הוא שכולנו פועלים כבעלי עניין של קהילות גדולות מאיתנו. שאנחנו משרתים לא רק את האינטרס האישי אלא אנחנו משרתים את הקהילה. לזה אנחנו קוראים אחריות של בעלי עניין. ושנית, שאנחנו משתפים פעולה".

שוואב הוסיף ששינויי אקלים ושמירה על הטבע הם משהו שצריך לטפל לגביו בדחיפות בעוד שחששות מפני אינפלציה גבוהה ישפיעו על איך נסתכל על עתיד הכלכלה העולמית.

גם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי נשא נאום ביום שני.

הוא השווה את ארצו לישראל בשיחה עם שוואב במהלך הופעה דרך קישור וידאו, כפי שדיווחה ברייטברט לונדון.

הפוליטיקאי האמריקני בעל הדרגה הגבוהה ביותר שהוצג השנה הוא שליח האקלים של הנשיא ג'ו ביידן, ג'ון קרי, ואילו אלוק שארמה, שניהל את פגישת Cop26 בגלזגו בנובמבר האחרון, יהיה נציג ממשלת בריטניה המוביל.

 

6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE