הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קיסינג'ר: "אוקראינה צריכה לתת שטח לרוסיה כדי להגיע לשלום"
שר החוץ והיועץ לביטחון לאומי של ארה"ב לשעבר הפתיע את הנוכחים בכנס באומרו כי המערב צריך להיזהר שלא לחבר את רוסיה לסין ולזכור כי רוסיה היא חלק מהסדר האירופאי ב-400 השנים האחרונות

הנרי קיסינג'ר אמר שהמערב צריך להפסיק לנסות להנחיל תבוסה מוחצת לרוסיה והציע לאוקראינה לתת שטחים לרוסיה.

שר החוץ האמריקני לשעבר, ואחד מאבות הסדר העולמי של סוף המלחמה הקרה, ד"ר קיסינג'ר, בן ה-98, סיפר לפורום הכלכלי העולמי שנערך בדאבוס בשווייץ כי על אוקראינה להתחיל במשא ומתן "לפני שהיא תיצור תהפוכות ומתחים שלא יתגברו בקלות".

צפו בדבריו כאן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"באופן אידיאלי, הקו המפריד צריך להיות חזרה למצב הקיים שלפני כן. המשך המלחמה מעבר לנקודה זו לא יהיה על חירותה של אוקראינה, אלא מלחמה חדשה נגד רוסיה עצמה", אמר בוועידה ביום שני.

הדבר קרה באותו יום בו נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי מסר נאום לרגל פתיחת פסגת דאבוס השבוע בשוויץ בו טע כי כוח אכזרי ישלוט שוב ​​בעולם אם הפלישה של רוסיה לאוקראינה תותר ללא מענה.

זלנסקי אמר לנציגים שהפסגה תהיה חסרת טעם אם פוטין יורשה לנצח במלחמה כי הוא 'לא מתעניין במחשבות שלנו' ו'כוח אכזרי... לא מדבר, אלא הורג'.

אבל מר קיסינג'ר אמר שזה יהיה "פטאלי" עבור המערב להיסחף ל"מצב הרוח של הרגע" ולשכוח את עמדת הכוח של רוסיה באירופה.

לפי ה"טלגרף", הוא הסביר שרוסיה היא "חלק חיוני מאירופה" במשך יותר מארבע מאות שנים, וציין כי למנהיגי אירופה אסור "לאבד את היחסים לטווח ארוך יותר" או להסתכן בדרך אחרת בהכנסת רוסיה לברית קבועה עם סין.

הוא גם אמר: 'אני מקווה שהאוקראינים ישוו את הגבורה שהם הפגינו בחוכמה'.

1% לא
99% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE