הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בילי אייליש על תסמונת הטורט ממנה סובלת: ״לפעמים אנשים חושבים שאני מנסה להצחיק״
הכוכבת הצעירה והמבוקשת הגיעה לאחרונה לראיון אצל המנחה האהוב דיוויד לטרמן ודיברה על ההתמודדות עם התסמונת, התגובות של אנשים ברחוב, ועל הרגע בו איבחנו את המחלה, כאשר הייתה בת 11 בלבד

לאחרונה, התייצבה הזמרת הצליחה לראיון אינטימי ודיברה על תסמונת הטורט בה היא לוקה, וממש באמצע הראיון, כאשר המנחה שאל את אייליש מה המשמעות של מחוות הגוף שהיא עשתה כרגע, היא ענתה: ״אני חווה כרגע טיק״. כמובן שהמנחה מיד התנצל והרגיש לא בנוח.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אך בילי דווקא לא לקחה את השאלה ברצינות תהומית מדי וענתה: ״זה בסדר, אני רגילה. אם תצלמו אותי במשך המון זמן, סביר להניח שתראו המון טיקים. ככה זה״. אז לטרמן שאל את הכוכבת הצעירה האם היא מרגישה בנוח לדבר על הנושא וההתמודדות, ובילי הפתיעה ואמרה כי לגמרי כן.

״התגובה הרגילה היא לצחוק. אנשים חושבים שאני מנסה להצחיק. אבל ברור שזה לא המקרה. זה תמיד מצליח לפגוע בי. אנשים אחרים ממש שואלים, ואז אני עונה שיש לי תסמונת טורט״, הסבירה. עוד הוסיפה ואמרה כי היא מכירה עוד הרבה קולגות מהתעשייה שסובלים מטורט אך לא מדברים על כך.

עוד סיפרה בילי כי אובחנה בגיל 11, לאחר שחוותה טיקים קטנים במשך זמן רב. ״בהתחלה זה היה ממש מינורי, דברים שכנראה לא היית שם לב אם היינו מדברים, אבל אותי זה ממש התיש״, חשפה הזמרת. לבסוף סיכמה ואמרה כי כיום היא מרגישה שלמה עם הטורט. ״זה חלק ממני, יש לי מספיק ביטחון בנוגע לזה״, אמרה.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE