הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חברת הקונגרס שמתנגדת לרפורמה בנשקים: "אחרי פיגועי ה-11 בספטמבר - ארה"ב לא אסרה על מטוסים"
לורן בוברט מקולורדו העלתה את המשוואה השנויה במחלוקת, ואמרה שאי אפשר להחיל חוקים על רוע - ולכן הרפורמות "הרדיקליות" שהדמוקרטים מנסים להעביר לא יועילו בדבר

לורן בוברט, הנציגה הרפובליקנית מקולורדו, גינתה את הקריאות לרפורמה בחוקי הנשק הנשמעות בעקבות הטבח בבית הספר היסודי בטקסס, והצדיקה את דבריה עם הטענה: "לאחר פיגועי ה-11 בספטמבר, ארצות הברית לא אסרה על מטוסים".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בראיון שהעניקה לשון האניטי ב'פוקס ניוז' על הרצח המחריד בבית הספר היסודי 'רוב', בו 19 ילדים ושתי מורות נורו למוות באכזריות, חברת הקונגרס אמרה כי העברת חוקים מחמירים על נשק לא תעזור, "כי אנחנו לא יכולים לחוקק את הרוע". 

בוברט הציעה כי הדמוקרטים מנסים להשתמש בטרגדיה שאירעה בעיר יובלדי על מנת לדחוף את "האג'נדה הפוליטית הרדיקלית שלהם", ולקדם חוקים נוקשים על נשק.

היא הזכירה את מנהיג הרוב בסנאט, צ'אק שומר, כדוגמה "מבישה" - כאשר הוא חסם הצעת חוק בטיחות בבתי ספר שהוצעה על ידי הרפובליקנים. 

אז, הנציגה הרפובליקנית השמיעה את הטענה המעוררת מחלוקת: "כאשר פיגועי ה-11 בספטמבר אירעו, לא אסרנו על מטוסים, אלא אבטחנו את תא הטייס". 

 

בוברט (צילום: רויטרס)

 

כמו כן, בוברט תקפה את הנשיא לשעבר ברק אובמה, ש"הופך את הנושא הזה למפלג יותר, במקום לאפשר לאומה להתאחד, להתאבד ולהתרפא", כאשר היא מתייחסת לציוץ של אובמה הקושר את הטבח בבית הספר 'רוב' ליום השנה השני לציון רצח ג'ורג' פלויד.

הפתרון של המפלגה הרפובליקני לאירועי הירי בבתי ספר הוא, בין היתר, חימוש מורים. "אני רוצה פתרונות אמיתיים, לא רק ציוצים", אמרה בוברט. "אני רוצה את בתי הספר שלנו מאובטחים. אני רוצה שהילדים שלנו יהיו מוגנים. ואני רוצה מורים שיוכלו להגן על עצמם ועל התלמידים שלהם. ואתם יודעים מה, אנחנו יכולים להשיג את זה מבלי לנסות לפרק אזרחים שומרי חוק מנשקם".

אחת המאג'נדות המרכזיות של בוברט כפוליטיקאית היא שמירת הזכות האזרחית לנשיאת אקדח. יש לה מסעדדה בקולורדו בשם Shooters Grill, שבה הצוותים נושאים נשק חם בגלוי. כמו כן, בעבר היא פרסמה גלויה לכבוד חג המולד ובו ארבעת ילדיה עם נשקים.



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE