הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נכנסים לכושר: ארבעה טרנדים שיעזרו לכם לשמור על כושר
הקיץ בפתח וזה הזמן להכניס פעילות גופנית לשגרת השבוע שלנו. ריכזנו עבורכם מספר טיפים יעילים במיוחד שיעזרו לכם להתמיד, להשיג את הגזרה שאתם חולמים עליה, ובעיקר, להיות מוכנים לקיץ

החורף והחגים גרמו לרבים מאיתנו לעלות כמה קילוגרמים מיותרים. כעת, שהקיץ כבר כאן, זה הזמן לחזור לכושר, והחדשות הטובות הן שאפשר לסגל שגרת אימונים די בקלות ואפילו בהנאה. הנה כמה טרנדים מבוקשים ופופולריים שלגמרי שווה לכם להכיר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מיני אימון

אם אין לכם זמן או מוטיבציה להתחייב על אימון של 45 דקות או שעה, הגישה העכשווית הרבה יותר סלחנית ואומרת כי עדיף להתאמן בקטנה מאשר לא בכלל. לכו על אימוני־מיני בני עשר דקות המשלבים תרגילי אירובי וכוח. מומלץ לנסות לפרוס כמה כאלה על פני היום שלכם. זה כולל גם ריצה של 30 שניות עם השקיות מהסופר במעלה המדרגות.

ציוד כושר לביש

טכנולוגיות לבישות וציוד כושר כמו שעונים חכמים אינם חדשים אבל השוק הולך ומשתכלל. מלבד לוק מעודכן תוכלו למצוא למדוד את מצבכם, לשפר ביצועים, לעקוב אחרי הדיאטה ואפילו למקסם את איכות החיים עם פיצ'רים מתקדמים כמו ציוני שינה או עצות תזונה.

אימונים היברידיים

מתאמנים שיודעים להתגמש ולשלב בין אימונים וירטואליים ומקוונים - יצליחו לחסוך גם את זמן היציאה מהבית וגם לא מעט כסף. כמו כן, כמובן שאפשר לבחור באימון קצר בפארק, עם חברים, מאמן אישי, וכדומה.

מכון כושר פרטי בבית

הביקוש לחדרי כושר ומכשירי כושר גדולים בבית נמצא בעלייה מתמדת, כך נראה כי יותר ויותר אנשים בוחרים לשדרג את הבית ולבצע אימונים מבלי לצאת לחדר הכושר. כמובן שעל מנת לשדרג את האימון מומלץ לרכוש מספר מכשירים ולבנות תפאורה מתאימה.



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE