הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משפחת פשע: האמא, האבא והסבתא של הרוצח מטקסס כולם בעלי עבר פלילי
גילויים חדשים על משפחת ראמוס מצד האבא, ומרטינז מצד האמא חושפים גיליון פלילי הכולל בתוכו אלימות מצד האבא, וניסיונות הונאה מצד האמא, ואפילו לסבתא יש רישום פלילי

לשני ההורים ולסבתו של היורה בבית הספר בטקסס, סלבדור ראמוס, יש עבר פלילי, כולל תקיפה בנסיבות מחמירות עם נשק קטלני וניסיון להעביר צ'ק מזויף, כך נודע לניו יורק פוסט.

ראמוס, בן ה-18, טבח ב-19 תלמידי בית ספר יסודי ושני מורים כשפרץ לבית הספר היסודי 'רוב' באוולדה ב-24 במאי באירוע הירי הקטלני ביותר בבית ספר אמריקני מאז 2012.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


להוריו, אדריאנה מרטינז וסלבדור ראמוס האב, היו בעיות משלהם עם החוק לפני יותר מעשור, על פי רישומי בית המשפט המחוזי באוולדה. גם סבתו סיליה "סאלי" מרטינס גונזלס - בה ירה בפניה לפני שביצע את הירי בבית הספר - ספגה עבירה ב-1993, לפי רישומי המחוז.

האמא מרטינז הואשמה בכתיבת המחאה מזויפת בסך 22.62 דולר לחנות כללית באוולדה ב-30 ביוני 2003, בדיוק בזמן שראמוס נולד. רישומים מראים שהיא נאבקה כלכלית באותה תקופה, ולקחה רק 500 דולר לחודש מעבודתה במסעדת Golden Dragon באוולדה. היא גם קיבלה 223 דולר בסיוע ציבורי ו-269 דולר בתלושי מזון. מרטינז התגוררה בדירה עם שישה אנשים כאשר ביצעה הונאה, כך עולה מהרישומים. היא דיווחה שהיא רווקה במסמכים הממשלתיים, ורמזה שהיא כנראה נפרדה מראמוס האב עוד אז. מרטינז הודתה באשמה ב-27 בספטמבר 2005 ונאלצה לשלם קנס של 250 דולר, הוצאות משפט בסך 218 דולר, ונידונה ל-180 ימי מאסר. עם זאת, מאז הודתה באשמה היא הועמדה במקום זאת על תנאי עם 25 שעות של עבודות שירות נדרשות. שנתיים לאחר מכן, הוגש נגדה כתב אישום על תקיפה, בטענה שמרטינז גרמה לפציעה בגוף לאח מבני משפחתה.

נראה היה שהאישום בוטל ב-26 בספטמבר 2007, והרישומים מראים שמרטינז נאלצה להירשם לייעוץ לניהול כעס. היא גם נאלצה לשלם 1,928 דולר למשרד התובע המחוזי ואגרות בית משפט אחרות.

סלבדור ראמוס האב נתקל בחוק בשנת 2000, כאשר הוא הואשם בהתנגדות למעצר. ראמוס האב כנראה נאבק עם הקצין דניאל רודריגז. לא ברור מרישומי בית המשפט כיצד החל המאבק. הוא נידון ל-180 ימים בכלא המחוזי ונאלץ להתנצל בכתב בפני Uvalde PD.

11 שנים מאוחר יותר, ראמוס האב הואשם בתקיפה בנסיבות מחמירות עם נשק קטלני בגין תקרית ב-9 באפריל 2011.

על פי כתב האישום מ-2 ביולי 2012, ראמוס האב הכה אדם בשם אנריקה ז'סוס פרז בבקבוק בירה. ראמוס נצטווה להתרחק מהקורבן ונאלץ לעבור בדיקות סמים ואלכוהול.

הוא טען שלא התמודד עם האישום בביהמ"ש, אשר ירד לאחר מכן לעבירה מסוג א'.

הוא נידון ל-30 ימי מאסר, אך השופט הסכים שראמוס יוכל לעשות את זמנו בסופי שבוע. הוא גם נאלץ לעבור תוכנית לטיפול בסמים.

גונזלס, הסבתא, הואשמה בעבירה לא מוגדרת לאחר מעצרה ב-9 ביוני 1993.

היא הורשעה ונידונה לשנתיים מאסר על תנאי לכל היותר, ונאלצה לשלם קנס של 500 דולר ואגרת משפט בסך 157 דולר. לא ברור מרישומי בית המשפט מה עשתה גונזלס. 

גונזלס אולי לעולם לא תוכל לדבר שוב לאחר שנורתה בפניה על ידי נכדה, אמר קרוב משפחה ביום ראשון, ואמר שהכדור נכנס ללסת שלה וניפץ את כל שיניה. בעלה אמר בעבר שהיא ערה אך סובלת מכאבים.

גם ראמוס האב וגם מרטינז האם התנצלו על מעשיי של בנם. האב אמר בראיון שראמוס ג'וניור היה צריך פשוט להרוג אותו במקום.

"אין לי מילים להגיד, אני לא יודע על מה הוא חשב", אמר מרטינס לתחנת Televisa בשפה הספרדית. "אני רוצה רק שהילדים התמימים שמתו יסלחו לי", אמרה האמא.

"סלח לי, סלח לבני. אני יודע שהיו לו את הסיבות שלו".

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE