הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עוד שיא למחירי הדלק בארה"ב: "מאז שביידן נכנס נרשמה קפיצה של 100% במחיר"
העלייה הקיצונית החלה הרבה לפני הפלישה לאוקראינה של פוטין, עתה אמריקאים צריכים לצפות למחירים ממוצעים של 5 $ ומעלה לגאלון, בקליפורניה הממוצע עלול להגיע ל-7

העלייה במחירים באזור המשאבה של תחנות הדלק מגיעה כאשר עשרות אלפי אמריקנים יצאו לדרך במהלך סוף השבוע החולף כדי ליהנות קצת עם המשפחה והחברים לאחר שנתיים של חוסר ודאות בהתמודדות עם נגיף הקורונה.

ה-Daily Mail מדווח כי מומחים צופים שמחירי הדלק באמריקה יעלו בממוצע מעל רף ה-6 דולר עד סוף הקיץ - מכיוון שהעלויות במשאבה בערי החוף המערבי, כמו לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו, כבר הגיעו לרף זה מוקדם יותר החודש.

בשבוע שעבר, המחיר של גאלון בכל אחת מ-50 המדינות עלה מעבר לרף ה-4 דולר לגאלון, והשפיע על תוכניות הנסיעה של רבים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עד חופשת ה-4 ביולי, מדינות נוספות עלולות לראות מחירים ממוצעים של כ-5 דולר לגאלון, אומרים אנליסטים, המצביעים על האינפלציה הפוגעת בכלכלה כולה תחת הנשיא ג'ו ביידן. "אני חושב שחלק ניכר יישאר קרוב לבית", אמר פטריק דה האן, ראש מחלקת נפט ב-GasBuddy, ל-CNBC. "אנשים בהחלט צריכים לחוש בליטה, אבל הרושם שלי הוא שאנשים לא נוסעים רחוק. החשש הוא מחירים גבוהים. ויש גם תת-קבוצה חזקה של אנשים שיכולים בעצם לעבוד מהכביש כל הזמן".

ברחבי ארה"ב, המחירים משתנים בקצב מהיר עם ממוצע של 6.07 לגאלון בקליפורניה ו-$4.13 לגאלון בג'ורג'יה.

מכיוון שהמחירים הגבוהים משפיעים על הצרכנים, אנליסטים אומרים שאנשים לא ימלאו את רכביהם בתדירות גבוהה, וכי ביקוש מופחת יכול לפעול כדי לבלום את קצב עליות המחירים הנוספות.

מאז שהנשיא ביידן נכנס לתפקידו מחירי הדלק באמריקה זינקו בכ-100% לפחות.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE