הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יותר בריא ממה שחשבתם: 7 יתרונות בריאותיים מפתיעים של קיווי
הוא עשיר ויטמינים, מונע קרישי דם, משפר את תפקוד מערכת החיסון, נהדר לבריאות העור, ועוד. קיווי הוא לגמרי פרי שאתם רוצים להוסיף לתפריט היומי שלכם

אמנם עונת הקיווי כבר די חלפה על פנינו, אך כמובן שניתן למצוא אותו ברשתות הסופרים כפרי קפוא, שזו לא רק תוספת טעימה ומשדרגת לשייק הבוקר שלכם, אלא גם תוספת המביאה עימה לא מעט יתרונות בריאותיים. הנה 7 כאלה: 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משפר את מערכת העיכול
הקיווי מכיל אנזים שנקרא אקטינידין, אשר עוזר לפרק את חלבוני המזון. כמו כן, אותו אנזים משפר באופן משמעותי את תפקודה של מערכת העיכול שלנו. בנוסף, קיווי הינו מקור נהדר לסיבים תזונתיים, המונעים בעיות עיכול כמו עצירות.

תורם לשמירה על המשקל
לקיווי יש ערך קלורי נמוך לצד ערך תזונתי גבוה. הוא מכיל המון סיבים תזונתיים, מה שהופך אותו לנשנוש מעולה אם אתם שומרים על המשקל. הסיבים יעזרו לא רק למערכת העיכול להיות יעילה יותר אלא גם ישאירו אתכם שבעים לאורך זמן, בלי לחפש אחר נשנושים אחרים. 

משפר את תפקוד מערכת החיסון
קיווי עשיר בויטמין C  - התורם לתפקוד תקין של תאים השייכים למערכת החיסונית ובכך הוא עוזר למנוע מחלות.מחקרים חשפו כי קיווי יכול להפחית את הסבירות להצטננות. 

טוב לבריאות העור
כאמור, בקיווי יש כמות גבוהה של ויטמין C, מרכיב חיוני בייצור קולגן בגוף. קולגן הינו למעשה חלבון שמהווה מרכיב עיקרי ברקמות חיבור, ביניהן העור והשיער. כך שייצור תקין שלו תורם למראה עור זוהר, בריא וצעיר, ולשיער חזק יותר.

אנטי אייג'ינג ומונע מחלות כרוניות
כיוון שוויטמין C הוא גם נוגד חמצון הנלחם ברדיקלים חופשיים, אכילה של קיווי יכולה לעזור לא רק למנוע הזדקנות מואצת של תאי הגוף – אלא גם להפחית את הסבירות למחלות כרוניות. 

מפחית קרישי דם
מחקרים אשר נעשו בתחום מצאו כי אכילה של קיווי בכל יום יכולה להפחית באופן די משמעותי את הסיכון לקרישי דם. בנוסף, נמא כי קיווי מפחית גם את כמות השומן בדם.

משפר את הראייה
יותר ויותר מחקרים מראים כי תזונה בריאה יכולה להפחית את הסיכון לניוון מקולרי (הדרדרות בראייה), או לכל הפחות לדחות אותו. צריכה מרובה של פירות וירקות עשירים בנוגדי חמצון (כמו קיווי) יכולה להפחית את הסבירות להתפתחות ניוון מקולרי.  



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE