הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הקיץ מגיע: על מה חשוב להקפיד עם התינוק כאשר הטמפרטורות עולות?
כיצד מלבישים בייבי קטן בימי הקיץ הלוהטים? כמה מים הוא צריך לשתות? על מה חשוב להקפיד, וממה כדאי להימנע? הנה המדריך המלא לקראת בואו של הקיץ

בכל הקשור לארגון תינוק, הרבה יותר קל בקיץ. אין סרבול ועודף שכבות, אין דאגה מגשם שהולך לרדת וכל ההתנהלות הרבה יותר פשוטה ומהירה. ובכל זאת - הקיץ דורש התייחסות אחרת בכל הקשור לדאגה לתינוק והקפדה על בטיחות בים או בבריכה, מניעת התייבשות ועוד ועוד. הנה כמה דגשים להתנהלות נכונה עם תינוקות בעונת הקיץ:

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


איך מלבישים?

תינוק שרק נולד לא מסוגל לווסת את חום גופו, כלומר הוא אינו יכול לקרר את עצמו, לכן חשוב לא להלביש אותו יתר על המידה בימים חמים. כמו כן, חשוב לזכור כי מנשא או שמיכת עיטוף מתפקדים כשכבת בגד לכל דבר ועניין. קחו זאת בחשבון בעת ההלבשה ואם הוא מבלה הרבה במנשא, שימו לב שהוא לבוש בהתאם.

מים מים מים

תינוק אינו זקוק לתוספת מים עד לגיל חצי שנה, כל עוד מזונו העיקרי הוא חלב אם או מטרנה. בגיל חצי שנה, עם המעבר למוצקים, יש להוסיף מים לתזונה. כמובן שכל זה תקף במיוחד בימים חמים, כאשר יש לשים לב שהוא שותה מספיק. אם התינוק מסרב לשתות מים, תדאגו להשלים את הנוזלים בהנקה או בבקבוק מטרנה נוסף.

להניק יותר בימים חמים

הרכב החלב משתנה ומתאים את עצמו כל הזמן לצרכי התינוק, לכן בימים חמים החלב יהפוך דליל יותר ויכיל יותר מים על מנת לספק לתינוק את כמות הנוזלים הדרושה לו. בין אם התינוק על הנקה מלאה ובין אם בשילוב מוצקים, יתכן שהוא יבקש לינוק יותר בימים חמים ומומלץ לאפשר לו.

להציע יותר בקבוקים

הציעו עוד בקבוק כדי לספק עוד מקור לנוזלים. כאשר אנו מכניסים לקיבתו הקטנטנה של התינוק מים, הם ממלאים אותה ויוצרים תחושת מלאות לטווח הקצר, מה שישפיע על צריכת המזון. 

אל תכסו את העגלה בחיתול טטרה

למרות שכל הכוונה בפעולה זו היא להצל על התינוק מפני השמש, אך האפקט המתקבל מכיסוי העגלה בחיתול טטרה זהה לאפקט של רכב סגור המתחמם בשמש. במקום זאת, מומלץ לקנות שמשיה, או להניח על העגלה חיתול בד שמעט יסוכך מהשמש, אך לא לכסות בשום אופן את כולה.

גלו אקסטרה ערנות בים ובבריכה

הולכות לרבוץ בים או בבריכה? אל תשכחו לשמור על כללי הבטיחות במיוחד במקומות מסוג זה ואל תסירו את עיניכן מהבייבי אפילו לא לרגע. במקביל, דאגו לכובע, קרם הגנה וכמובן שתייה מרובה של מים, הנקה או תמ"ל.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE