הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחקר חדש חושף: זו התוספת לקפה של הבוקר שיכולה להאריך חיים
מחקר שנערך על 200 אלף בני אדם הגיע לאחד הממצאים המפתיעים של התקופה האחרונה. מסתבר כי מעט סוכר בכוס הקפה הראשונה של הבוקר יכולה להיטיב עם הבריאות שלכם ואף להאריך חיים. אז כמה סוכר בדיוק? ומה זה אומר? הנה כל הפרטים

לאחר מאות מחקרים המראים כי סוכר לבן לא טוב לבריאות שלנו וההמלצה הגורפת היא להימנע ממנו, מגיע המחקר החדש הזה, שמוכיח כי הוספת מעט סוכר לקפה של הבוקר יכולה לעשות פלאים. כמה מעט? מדובר על כפית שטוחה של סוכר. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החוקרים של מחקר זה עקבו אחר קבוצה של מאות אלפי בני אדם במשך תקופה של שבע שנים, ומצאו כי מי ששתה כוס קפה עם מעט סוכר היו בעלי סיכוי נמוך יותר למות, זאת בהשוואה למי ששתה את הקפה שלו ללא סוכר, או לא שתה קפה כלל. 

הנתונים דיברו על סיכון נמוך ב-31 אחוזים, נתון מפתיע לכל הדעות. כמו כן, מדובר על כפית סוכר בלבד, ולא יותר מכך, כאשר העדיפות היא לכוס הקפה הראשונה של הבוקר. בנוסף, שתיית קפה הראתה סיכון נמוך לחלות במחלות לב שונות ואף סרטן.  

עוד נמצא כי הקשר בין שתיית קפה עם ממתיקים לבין הסיכון למות היה פחות ברור. עם זאת, שתיית קפה מתונה באופן קבוע קשורה לסיכון נמוך למות מכל סיבה, בין אם סרטן, התקף לב, או מחלות שונות. 

ואם כל זה לא שכנע אתכם הנה כמה יתרונות בריאותיים של שתיית קפה: 

1. מאיץ פעולת מטבוליזם, מסייע לדיאטות, מגביר ניצול אנרגיה המופקת משומן וכתוצאה מכך חוסך גלוקוז וניצול מאגרי גליקוגן מהגוף.

2. מפרק שומנים ומשחרר לזרם הדם חומצות שומניות שנשרפות מייד ובכך מסייע לניצול שומן לאנרגיה. לכן שתיית קפה מומלצת לפני פעילות גופנית.

3. הקפאין מעורר, משחרר אנרגיה ומעלה את רמת הדריכות ורמת התגובה. 

4. מקור נהדר לויטמין B3.

5. מכווץ את כלי הדם ומסייע להתקפי מיגרנה כמו”כ מרכיב יעיל בתרופות לשיכוך כאבי ראש.

6. קפאין הנצרך לפני פעילות גופנית גורם לשיפור מהיר ומשמעותי בתפקוד במיוחד בתרגילים אירוביים.



2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE