הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מורה שאיבד 11 מתלמידיו בטבח בביה"ס בטקסס מספר: "העמדתי פני מת במשך יותר משעה"
ארנולפו רייס, מורה עם ותק של יותר מ-17 שנים, העניק ראיון לרשת ABC וסיפר על הרגעים הקשים בחד מאירועי הירי ההמוניים הקשים שידעה ארצות הברית

אחד המורים שנורה על ידי סלבדור ראמוס, מבצע הירי ההמוני בבית הספר היסודי יובלדי שבטקסס, סיפר כי הוא העמיד פני מת במשך יותר משעה כדי לשרוד את הטבח.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: רויטרס)

 

ארנולפו רייס סיפר על החוויה הקשה בראיון לחדשות ABC, ועל הזוועה שאירעה בבית הספר בו לימד ב-24 במאי, שהתסיימה במותם של 11 מתלמידיו, ועוד 8 ילדים בבית הספר ושתי קולגות שלו. 

המורה סיפר לחדשות כי התלמידים בכיתתו צפו בסרט, כאשר החמוש בן ה-18 התפרץ לבית הספר, אז הילדים בכיתה התחילו לשאול "מה קורה?". רייס סיפר כי הוא ניסה להישאר רגוע, ונתן הוראות לתלמידיו: "אני לא יודע מה קורה, אבל בואו נכנס מתחת לשולחנות, ונתנהג כאילו אנחנו ישנים". 

בעוד רייס והתלמידים בכיתתו הצטופפו מתחת לשולחנות, המורה בעל הוותק של 17 שנים סיפר כי הוא הסתובב וראה את ראמוס עומד בדלת, ופותח באש בכיתה. כדור אחד פגע בזרוע ובריאה שלו, ואחד נוסף בגבו.

בעוד רייס שכב ללא יכולת לזוז, ראמוס כיוון את רובה ה-AR-15 שקנה כשבוע לפני הטבח, יממה לאחר יום הולדתו ה-18, אל הילדים הצעירים. 11 מהתלמידים בכיתתו נרצחו. רייס שכב פצוע, מעמיד פני מת, במשך שעה ו-17 דקות.

 

המורה רייס

 

אז, רייס שמע שוטרים מחוץ לכיתה, כאשר ילד בחדר הסמוך קרא לעזרה. בדבריו, המורה הדגיש את המחדל של המשטרה, כאשר סיפר כי בשלב זה השוטרים הסתלקו מהמקום, וכי הוא לא שמע את הכוחות פועלים כדי לעצור את הרוצח.

"אחד התלמידים מהכיתה הסמוכה אמר, 'שוטר, אנחנו כאן! אנחנו כאן!. אבל הם כבר עזבו", הסביר רייס.

בשלב זה, היורה יצא מכיתת הלימוד של רייס, והחל לירות שוב בחדר הסמכות, בכיתה 112. 

בפעם הבאה שהוא שמע את השוטרים, לדבריו, הם אמרו לראמוס לצאת מבית הספר, ושהם רק רוצים לדבר איתו ואין להם כוונה לפגוע בו. אך דבר לא קרה. לאחר זמן מה, השוטרים פרצו את הדלת וירו למוות בחשוד. 



63% לא
37% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE