הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוכדת החלומות של אל איי
שירלי עובד, בעלת הבוטיק מהייחודיים בואלי, מציעה אופנה רעננה עם בטחון ושאפתנות לצד אקססוריז לבית מישראל ומדינות נוספות, היוצרים חווית קנייה ובילוי מיוחדת

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ליאן פישבין Brand ambassador

עד שהגעתי לוודלנד הילס השמש הקופחת החלה להתדרדר מערבה לכיוון מאליבו. הגעתי לפלאזה "The Valley country mart" לחנות הכי נהדרת, החנות של שירלי עובד הנפלאה. כבר בחלון הראווה בכניסה אני צופה בהשתאות בפסלונים של לוכדי החלומות מטולום, שהגיעו מהמסורת האינדיאנית ותפקידם  לשמור על החלומות הטובים והאנרגיה הטובה שלנו. הם נתלים בדרך כלל בכניסה לבית או מעל המיטה, היום זה פריט מאד נפוץ בהמון בתים רוחניים שמחפשים את הספיריט החיובי. בנוסף, הביטו עלי המון חמסות ועיניים בכל הצורות והצבעים.

שירלי:" אני מאוד מאמינה בכל מה שקשור בלהזמין לעצמך אנרגיה טובה. ואני, כמובן, לבושה בהתאם. אני בן-אדם של ג'ינס, טי-שירט, שרשרת חמסה או שרשרת עין. אני אוהבת את הפריטים שנותנים את הטאץ' הרוחני." 

התרווחנו בין כל הגלימות, השרוולים והקימונו היחודיים, הרוחניות של שירלי והיא המשיכה לספר לי: "שמי שירלי עובד. שם המשפחה עובד הוא שם הנישואין שלי. במקור שם משפחתי היה בן-נעים, אני מכפר סבא, שם גדלתי וחייתי עד גיל 30. באותה תקופה תמיד עבדתי באופנה בעיקר בתל אביב. 

בגיל 30 עזבתי את כפר סבא לאל.איי עם בעלי, הוא עוסק בבנייה וכיום יש לנו שלושה ילדים בני 18, 10 ו-6 וחצי. 

אחת השאיפות הגדולות שלי היא להגיע לכל הנשים שנורא מפחדות להקים עסק ותוהות איך זה מסתדר עם ההורות והזוגיות. לרוב הן מרגישות שהן כבר לא נראות כל כך טוב כמו בצעירותן או שלא מוצאות את הסגנון המתאים להן ולא מגשימות את עצמן.

החנות שלי נמצאת בוודלנד הילס, בפלאזה מגניבה מאוד, באמצע הוואלי, שנראית ומרגישה כמו מאליבו."

אחר כך היא מצביעה סביב ואומרת בהחלטיות נעימה כזאת: "בחנות שלי תמצא קולקציות מגוונות ומיוחדות ודגמים חדשים שמתאימים לכל הנשים והלקוחות הנאמנות שלי. אני משתדלת להיות בחנות בימי שני ושישי כי יש לי עסק נוסף, של קניינות, ימי צילומים או פעילויות אחרות. בחנות תפגשו את אסתי, היא מנהלת את החנות עבורי. יש גם את תאיר שנמצאת בסופי השבוע, עובדת קבועה בחנות." 

מה שנותן אווירה נוספת ומיוחדת לחנות של שירלי עובד היא האופנה השונה, עם כל הנגיעות של אופנה ישראלית מדליקה, שונה, אחרת, לא כמו מה שמוצאים בקניונים או בבוטיקים האחרים כאן. כל בניית הסטייל והקולקציות מיוחדת, ייחודית ומתאימה לכולן. כל אחת מוצאת את הסטייל והסגנון הייחודי שלה". 

ליאן פישבין Brand ambassador

מה מייחד את הקולקציה המדהימה שלך בחנות הזאת?

"אני מביאה דגמים חדשים בכל שבוע, אני לא חוזרת על עצמי עם אותם דגמים, כל פריט הוא ייחודי ומיוחד וחד פעמי, כדי שרוב הזמן, לכל לקוחה שלי תהיה את האינדיבידואליות שלה ושלא כולן יהיו לבושות אותו דבר. חשוב לי מאוד מאוד שהדגמים לא רק יהיו יפים ומגניבים אלא גם נוחים ושימושיים. אני לא רוצה שהבגדים שלי יהיו משהו "טרנדי" שלובשים פעם אחת ואז זורקים. 

אני מביאה דגמים שאפשר להשתמש בהם גם עוד 5-6 שנים, זה עמיד וזה הרעיון – זו לא רק אופנה מהירה אלא, כל פריט שמגיע, מגיע עם מחשבה על גוף האישה, מה נכון לגוף האישה ומה נוח לו כי רוב הלקוחות שלי הן אמהות לילדים, ואני רוצה ליצור סיטואציה בה הן תרגשנה טוב עם עצמן ועם גופן, שיהיו לבושות יפה אבל גם נוח, ולא להיות חנוקות בתוך ג'ינס לא נוח או חולצה צמודה. אני מבינה אותן, בתור מישהי שכל היום בחוץ, עובדת וזזה הרבה, חשוב לי שיהיה לי נוח אבל גם שאוכל להחליף את ההופעה שלי מיום ללילה בקלות". 

תוך כדי אני משוטט בחנות הצבעונית והמרנינה ומתרשם שזו חנות ממש "לייף-סטייל".

"גם יש לי פריטים לבית שרובם מגיעים מישראל. יש לי כאן אקססוריז ממרוקו, יוון וטורקיה. אני משתדלת שיהיה גיוון, שהסחורה תגיע מכל העולם ואני משלבת סגנונות. זה מה שמייחד אותי ואת החנות.

בנוסף לזה, עבור הלקוחות הקבועות, אני מגיעה גם בימי שישי ומבלה ומייעצת לכולן. אנחנו עושות המון המון דברים ביחד: יום האב, יום האם, כמעט כל אירוע, אנחנו חוגגות בחנות. פעם בחודש אנחנו מארחות אירוע ליוצרות, אומניות ומעצבות שונות בחנות, נותנות להן במה לבוא ולהציג את האמנות והיצירות שלהם. אני מאוד משתדלת להגיע ולהיות בחנות, לעזור, לתת נגיעות של הסטייל שלי מהניסיון שרכשתי לאורך השנים. ימי שישי בחנות מאוד מזכירים את ימי שישי בישראל, יש גם בית קפה ממש חמוד ליד ומוכרים שם חלות. אני ממש ממליצה לבוא ולבקר בחנות ולהנות מהחוויה.זו אווירה כיפית ומומלצת!"

ליאן פישבין Brand ambassador

מה עוד הקוראים שלנו צריכים לדעת על העסק שלך ועלייך?

"אני כמובן ידועה כבעלים של Tai2, פתחתי את העסק שלי לפני 5.5 שנים, אחרי שילדתי את ילדי השלישי (כן, אני אמא לשלושה). השנה האחרונה הייתה המאתגרת ביותר כמובן, אבל גם מאוד מעוררת. העסק שלי התחיל כחנות מקוונת אבל בעיקר הפך למותג סיטונאי לילדים, העבר היה מטורף, לא משהו שהייתי כבר מוכנה להגשים את החלום שהיה לי.

ממש לפני תחילת קוביד החלטתי לארגן מחדש את העסק שלי ואז המגיפה פגעה בנו קשות, זו הייתה נקודת המפנה המדויקת של ה-Tai2 שלי. החלטתי לחזור לקמעונאות באינטרנט ופתחתי בוטיק באחד המקומות מהמועדפים עלי. החנות נמצאת בפלאזה "The Valley country mart" בוודלנד הילס (גבעות היער…).

רציתי להכניס אווירה וסגנון מיוחד ובלעדי שלי לוואלי ולהרחיב את קו הילדים שלי לנשים גברים ו'הום סטיילינג' ותפאורה הבית.שזה בעצם ליצור בוטיק 'לייף סטייל' בחנות אחת. הבוטיק שלי פתוח לקהל הרחב ואנו דואגים שכולם ישמרו על בטיחותם וייהנו שוב מתחושת החיבור האנושי והקניות. אנחנו פתוחים כל יום מ- 10:30-2:30 וסגורים בשבת.

מה הרעיון והמחשבה מאחורי כל זה?

"נניח שהחבר הכי טוב שלך ביקר באזור ורצית להראות להם את ה"גוד טיים" הכי גדול אי פעם. לאן היית לוקח אותם? תן לנו מסלול טיול קטן - תגיד שזה היה טיול של שבוע, איפה היית אוכל, שותה, מבקר, מבלה וכו'? 

התשובה שלי היא חד משמעית, החנות המדהימה שלי בוודלנד הילס. יש כאן את אחד מבתי הקפה הטובים ביותר בלוס אנג'לס, נסו את הלחם הבייתי במאפיה שלנו ואת כריך ארוחת הבוקר המדהים שלהם! אפשר למות בשביל זה. יש כאן כל כך הרבה בוטיקים עם דברים ייחודיים לא רק שלי! 

ליאן פישבין Brand ambassador

מה המסר המיוחד שלך לנשות העיר הישראליות?

"מבחינת ההיבט החינוכי, יש עניין לנשים באל.איי לגבי העומס הרב, מבחינת הילדים והחינוך והטיפול בבית. רוב הנשים מפחדות לצאת, לעשות ולבנות, בעיקר כשיש להן ילדים קטנים, זה נראה בלתי אפשרי. 

אבל כשהם גדלים, פתאום מתפנה יותר מקום ואת מתחילה לחשוב מה לעשות עכשיו. זה המסר: כולן יכולות לעשות הכל! אפשרי לשלב בין הדברים, זו שאלה של עד כמה רוצים זאת. בכל אחת חבוי איזה כישרון שיכול לצאת החוצה להתבטא ולמלא אותה. לא כולן צריכות להיות בעלות חברה גדולה או עסק ענק, אלא, אפשר ללכת צעד אחר צעד, לאט לאט, לבנות את העסק של עצמך ולמלא עוד מקום באישיות שלך. כולן יכולות!"

מה מייחד אותך ונותן לך את הזכות לייעץ לכל הנשים הישראליות כאן?

"באישיות שלי, אני יזמית. אני לא רואה את עצמי כקואצ'רית אלא, כאוהבת עבודה, אוהבת ליצור, לעשות, זה משהו שיש בי מאז ומתמיד ואני מעבירה זאת הלאה. כשהתחלתי את העסק, הילדה הקטנה שלי הייתה בת שנה, לאט לאט אני מתפתחת לעוד ועוד כיוונים שונים. התחלתי הרי בכלל לייצר ולמכור מותגי ילדים והפסקתי את זה בשל הקורונה. ומאז, עשיתי "חישוב מסלול מחדש" ופתחתי את החנות שלי, בערך כ-7 חודשים לתוך הקורונה.

אני באינסטגרם ויש לי גם אתר אינטרנט, פעיל מאוד. הכנסו והתרשמו".

 

www.shoptai2.com

אינסטגרם - shop_tai2lifestyle

פייסבוק - shop_tai2lifestyle


ליאן פישבין Brand ambassador

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE