הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מאסק הצביע לראשונה למועמד רפובליקני - וחושף מי הבחירה שלו לנשיאות ארה"ב
המיליארדר אמר בעבר שהוא נוטש את המפלגה הדמוקרטית, לה הצביע כל חייו - אך כעת עשה את הצעד הראשון כאשר הודה בפני עשרות מיליוני עוקביו שהוא בחר ברפובליקני. "גל אדום אדיר ב-2022"

מנכ"ל טסלה, אילון מאסק, הודה כי הוא הצביע בפעם הראשונה בחייו למועמד רפובליקני - ואף הכריז כי בבחירות לנשיאות 2024, הוא יצביע למושל פולרידה רון דה-סנטיס, כמובן אם יחליט להתמודד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

האיש העשיר בעולם פרסם בחשבון הטוויטר שלו כי הוא הצביע למאיירה פלורס, שניצחה בבחירות למחוז הקונגרס ה-34, ובכך היא תהפך למעשה לחברת הקונגרס ילידת מקסיקו הראשונה שתכהן בית הנבחרים. 

לצד ההכרזה שלו, מאסק ניבא כי הרפובליקנים עומדים להחזיר את כוחם בקרוב: "הצבעתי למאיירה פלורס - פעם ראשונה שהצבעתי לרפובליקני. גל אדום אדיר בא ב-2022".

אז, אחד העוקבים שאל את מנכ"ל טסלה אם גם בבחירות לנשיאות הוא יצביע לרפובלינקי, ומאסק כתב: "TBD", כלומר שהוא יכריז על כך מאוחר יותר. משתמש אחר לחץ עוד יותר ושאל: "למי אתה נוטה?", וכאן מאסק הפתיע ואמר: "דה-סנטיס".

מאסק המשיך ואמר שהוא תמך בעבר באנדרו יאנג במירוץ לנשיאות, אבל "לדה-סנטיס יש סיכוי טוב יותר לנצח".

נוסף על כך, המיליארדר רמז כי הוא עשוי לתמוך כלכלית במועמדים פוליטיים בעתיד. "אני חושב ליצור PAC (ועדה פוליטית לתרומות) שתומכת במועמדים עם דעות מרכז מכל המפלגות", כתב.

דה-סנטיס בן ה-43 עדיין לא אמר אם ינסה להיבחר לתפקיד העליון בבית הלבן. אך כאשר נשאל על כך, הוא אמר שהשם שלו כנראה ימשיך להופיע ברשימה של המועמדים הפוטנציאליים לראשות המפלגה הרפובליקנית בגלל העבודה הטובה שהוא עושה בפלורידה.

למרות שמושל פלורידה אכן מקבל תמיכה נרחבת, על פי סקרים רבים הבודקים את המועמד המועדף לראשות המפלגה - הוא מפסיד לנשיא לשעבר דונלד טראמפ. כמו כן, סקר אחר שפורסם לאחרונה מראה כי בהתמודדות אפשרית בין דה-סנטיס לסגנית הנשיא המכהנת, נראה כי קמלה האריס תנצח אותו. כך שבשלב זה, אין לדעת אם כדאי לו לקחת את הצעד הפוליטי הזה.

75% לא
25% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE