הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תיעוד מניו יורק: אישה התרסקה על המדרכה לאחר שנשדדה ע"י חשודים על קטנוע
הקורבן הלכה בשעת ערב ברחובות ברוקלין, אז שני גברים הרכובים על טוסטוס הגיחו מאחוריה, וחטפו לה את התיק, בו היה בין היתר טלפון סלולרי וכ-700 דולרים. היא אושפזה ומצבה טוב, והמשטרה מחפשת אחר השודדים

משטרת ניו יורק פרסמה סרטון מזעזע שבו נראית אישה הולכת על המדרכה, כאשר לפתע שני גברים הרכובים על קטנוע מגיחים מאחוריה וגונבים את התיק שלה, בעודה משתטחת על הרצפה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

התקרית אירעה ביום ראשון בסביבות השעה 9:20 בערב, בשכונת סאנסט פארק בברוקלין. 

בסרטון שפורסם על השוד, ניתן לראות את האישה הולכת לתומה ברחוב, מחזיקה את התיק האישי שלה. אז, חשוד הנוהג על הקטנוע, ובמושב האחורי חשוד נוסף - שניהם עם קפוצ'ונים המכסים את ראשם - נוסעים על המדרכה מאחוריה. 

אז הם התקרבו אליה, והגבר היושב מאחורי הנהג השיט את ידו וחטף לאישה את התיק. היא החזיקה את התיק חזק וניסתה לשמור על החפצים שלה, אך הכוח של הגבר והמהירות של הקטנוע גרמו לה להתרסק על המדרכה. 

 

 

.על פי העדות של הקורבן, בתוך התיק הגנוב היה טלפון סלולרי וכ-700 דולר.

"אחד הגברים נהג בטוסטוס בזמן שהשני משך את התקי של הקורבן מהכתף שלה", נכתב בהצהרה של משטרת ניו יורק. "בשל מהירות הטוסטוס והכוח שהופעל על מנת לקחת את התיק, הנפגעת נפלה על הקרקע ונגרמו לה חבלות בפניה וביד ימין".

כוחות ביטחון והצלה הגיעו למקום. האישה נפצעה ואושפזה בבית החולים, אך מצבה טוב ויציב. המשטרה פתחה בחקירה, ועדיין מחפשת אחר החשודים. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE