הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מושל קליפורניה הצטרף לפלטפורמה החברתית של טראמפ - כדי לתקוף את הרפובליקנים
גווין ניוסום הוא חבר חדש ברשת החברתית Truth Social, אבל הוא הצטרף במטרה לגנות את המדיניות הרפבוליקנית שלטענתו מאפשרת אלימות ורצח

מושל קליפורניה, גווין ניוסום, אמר ביום חמישי כי הוא הצטרף לפלטפורמת Truth Social של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, כדי לחשוף את "השקרים הרפובליקניים".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

"אני יודע שכולנו נמצאים בפלטפורמה הזו בחיפוש אחר האמת", אמר המושל הדמוקרטי בסרטון וידאו. "אבל האמת היא, שלא הצלחתי למצוא הסבר פשוט לעובדה שיש לנו בעיות של רצח במדינות האדומות".

ניוסום אמר כי שמונה מתוך 10 המדינות אשר מובילות עם שיעורי הרצח הגבוהים ביותר בארצות הברית הן בניהול רפובליקני. לדבריו, "השאלה היא פשוטה. מה הם החוקים והמדיניות באותן מדינות שמובילים לקטל שכזה?".

הצעד הפופוליסטי שלו מגיע בעוד שכמה ערים בקליפורניה, המנוהלות על ידי פרוגרסיבים, ספגו אש בגלל עלייה בשיעורי השפיעה ומדיניות המקלה על פשיעה אשר מכונה: Soft on crime.

 

 

בשבוע עבר, בסן פרנסיסקו החליטו על ריקול לתובע המחוזי הליברלי, צ'סה בודין. התובע המחוזי של לוס אנג'לס, ג'ורג' גאקסון, מתמודד עם קריאות ריקול בעקבות המדיניות הליברלית שלו.

בראיון שנערך בשבוע שעבר, המושל הדמוקרטי של קליפורניה כינה את הריקול של בודין "צפוי", ואמר: "אני חושב שהנושא בסן פרנסיסקו, במיוחד, הוא שאנשים רוצים לנקות את הרחובות - נקודה. הם רוצים תחושת סדר מהאי סדר שהם מרגישים כעת ברחובות".

הוא המשיך: "עכשיו, פשע הוא מרכיב בסיפור, אבל יש הרבה סתירה בין הנושאים האלה", כולל בריאות הנפש, שימוש וסחר בסמים, ו"הלכלוך בחלקים של העיר. ולתובע הייתה איזושהי אחריות בסיפור". לדבריו של המושל, כל נבחרי הציבור בסן פרנסיסקו נטלו אשמה מסוימת על המצב ברחובות, אבל "במיוחד התובע המחוזי".

כאשר נשאל על ידי המראיין אם הדמוקרטים נושאים באחריות לנושאים כואבים כמו משבר ההומלסים בסן פרנסיסקו ובערים אחרות, המושל אמר "לגמרי", אך הוסיף כי לערים ברחבי המדינה יש את און בעיות - בין אם הן דמוקרטיות או רפובליקניות. 

למסיסיפי יש את שיעורי התמותה מרצח הגבוה ביותר במדינה. אחריה נמצאות לואיזיאנה, אלבמה, מיזורי, ארקנסו, קרוליינה הדרומית, טנסי, מרילנד, אילינוי וניו מקסיקו. כך לפי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן. קליפורניה נמצאת במקום ה-31 ברשימה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE